Cloud fail

Spomenula sam već tematski natječaj na forum.hr u jednom od prošlih postova. Opet sam se odvažila na sudjelovanje. Ne baš pretjerano uspješno.
Mislim, manikura kao takva nije loša, ali kao cloud manicure je promašaj jer mi kontrast između druge i treće boje nije dovoljno velik.

Lakovi su: 
Catrice Put lavender on agenda, lijepe zagasitoljubičaste boje (kažu da je dupe za OPI-jev discontinued Parlez-vous OPI?). Lak je creme finiša i potrebna su mu dva sloja za lijepo, ravnomjerno prekrivanje.
OPI Louvre me, Louvre me not, lak iz francuske kolekcije. Lijep srednje-ljubičasti lak s microshimmerom. Mazivošću nisam baš zadovoljna, prvi sloj se maže jako neravnomjerno. Drugi ga u pravilu izjednači, ali mora se lakirati jako pažljivo. (I jako mi je krivo što umjesto njega nisam kupila Dutch ya just love OPI iz nizozemske kolekcije, koji mu je jako sličan, a kažu da se bolje maže. Držala sam oba u rukama, i na kraju se odlučila za Louvre.)
Zadnji lak je Flormar Supershine 14. Tamnoljubičasta jelly baza sa hrpom ljubičastog shimmera. Uspoređuju ga s kultnim China glaze Ruby pumps. Maže se lijepo, prekriva u dva sloja, ali na mojim noktima nije baš trajan, već treći dan dobijem tipwear. 

Jeste li vi ikada probali cloud manikuru? S kojim bojama vam najbolje ispada?
Eto, toliko od mene, do neke iduće, nadajmo se, uspjelije manikure.
Pusa, 
Dee


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi