Gray again...

Kako ste mi ovih dana? Mene izrazito živcira ovo blesavo vrijeme, u tjedan dana prođemo tri godišnja doba, svako po dva puta.

U skladu s jučerašnjim vremenom i svojim raspoloženjem ovih dana, opet sam nabacila onog krasnog Momentovog sivca. A s njim mi se savršeno slaže Essie Mind Your Mittens.

Inače, isprobavam ovih dana novi TC. (Da. Opet. :rolleyes: Kad sam kao mali majmun koji čuje za nešto i onda to mora imati istog trena. Uglavnom, nahvalila je jedna forumašica Essenceov nadlak, koji nije BTGN, i navodno ne razmulja pečat. Pa je i mala Cheeta morala istog trena kupiti ga i isprobati.) Uglavnom, radi se o Ultra Gloss nadlaku. S pečatima je malo failao, a za detaljniju recenziju ga želim isprobati još koji put.

Pečatirala sam opet s gotovo potpuno zgusnutim Essence Stampyjem (da, jako se ponavljam ovih dana ;) ), i to je to... Cvjetići su tu kao prizivanje proljeća. (I kao prvi od isprobanih uzoraka koji se actually dao skinuti. :vremenskastiska: )








I to je to. Kako vam se čini današnji izbor uzorka? I jesam li već postala dosadna s istim bojama i pečatima? Što vi lakirate ovih dana?

Do tada, uživajte u izmjeni godišnjih doba :ironična:,

XOXO,
d.


Primjedbe

  1. Što se tiče nadlaka i pečatiranja, ja nadlak stavljam u IZDAŠNOM sloju, u biti kad izvadim četkicu, ne cijedim lak s nje nego drito na nokat, jedan potez po sredini, jedan lijevo i jedan desno i to tako da četkicom jedva dotičem nokat!
    Probaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam, tako i radim s BTGN-om :), ali su mi cure na forum.hr nahvalile ovaj nadlak kao nail-art-friendly non-smudge čudo, pa sam naivno raspalila po njemu kao da nemam pečate :plavuša: i onda na prvoj valentinovskoj utvrdila gradivo :dvostrukaplavuša:. vidiš na drugoj valentinovskoj da sam u stanju tu i tamo i ne razmuljati pečat xD

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi