Maslačak

Današnji nokti su rezultat izvlačenja jednog (nepravedno) zaboravljenog laka, kopiranja jedne manikure s Pinteresta i uzorka za pečatiranje za kojim patim već dugo.

Znači, stigla je prekrasna kineska pločica s uzorcima sa hrpom leptira, djetelina i par maslačaka. E, ti maslačci su mi tiha patnja otkako sam prvi puta vidjela MoYou Pro pločicu s maslačcima (e, skoro sve uzorke s nje sam konačno skupila na različitim drugim pločicama... još mi samo ptice na žici nedostaju!), i konačno ih imam.
Odlučila sam da su toliko nježan i delikatan uzorak da i manikura treba biti takva, a na Pinterestu sam vidjela jednu neutralnu manikuru sa smeđim akcentom koja mi je djelovala prekrasno i totalno primjereno za nježan i delikatan uzorak.

Da ne duljim, izvukla sam OPI Tickle My France-y (ZAŠTO ja taj lak ne nosim češće?! A totalno je divan!!! Pogotovo sad kad se konačno malo zgusnuo pa ga ne moram stavljati u 3-4 sloja, nego 2 malo jača budu dovoljna...), za akcent lakirala Catrice Bruno Brownani, a pečatirala sam maslačke s  Tian Xin 22 pločice s Ebaya, koja je ustvari kopija MoYou Mother Nature 10 pločice. Pečatirala sam novim Wet'n'Wild  Black Creme lakom, koji dosta blogerica s pravom hvali. Djeluje malo tanko, ali fino diže uzorke.

Rezultat? Zadovoljavajuć :)







Ne, nemam pojma odakle razlika u boji između zadnje slike i ostalih. Zanoktice postojane.

Kako vam se čine maslačci? Volite li kombinaciju nude lakova i akcenta?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi