Love OPI? For sure!

Ne, nisam nestala, samo mi se život malo zagužvao. Hoće to tako. Imala sam nalakirane nokte, ali je jedna manikura bila apsoštrumpfni fail, takav da ju čak ni ja nisam htjela objaviti, a drugu, simpatične oblačke, nisam stigla slikati.
U međuvremenu su mi stigle tri krasne pločice i jedan lakić, i jedva sam dočekala isprobati ih.
Danas ćete u glavnoj ulozi gledati OPI Dutch'Ya Just Love OPI? iz nizozemske kolekcije, i Born Pretty četvrtastu pločicu.

Dutch i ja imamo dugu, dugu priču koja počinje davno, davno, prije neke 3 godine, na jednoj Bipinoj vikend-akciji. (Upozorenje, slijedi dugi rant. Kome se ne da čitati neka preskoči odmah na slike.)
Bipa je bacila OPI na 40%, ako me sjećanje dobro služi, a ja imala još 15% rođendanskog popusta, pa sam se odlučila rastrošno počastiti s tri OPIća (koji su u tom aranžmanu konačno koštali razumnih 50 kn, koliko stvarno i vrijede.). Odlučila sam da mi treba jedan ljubičasti (d'uh!), jedan roza (ono, kome ne treba jedan roza?) i jedan koji mi sestra odabere. Pa sam od (mizerne) ponude rozih suzila izbor na Pink Flamenco i Strawberry Margaritu. Nisam se mogla odlučiti, pa je sestra stavila oba iza leđa, a ja nasumično birala ruku. Kupila sam Flamenca. I žalila za Margaritom iduće 3 godine, dok ju nisam kupila ljetos.
Od ponude ljubičastih, suzila sam izbor na svoj voljeni Louvre Me, Louvre Me Not, i Dutch. Sličnom metodom odabrala sam Louvre, koji apsoštrumpfno obožavam, i do nedavno žalila što nisam tada kupila (i) Dutch.
E, zato sam ga kupila neki dan! xD
Za razliku od Margarite, koja mi je na kraju, iako divne boje, ispala svojevrsno razočarenje (tanahna konzistencija, brzo se guli), Dutch je genijalan, i volim ga koliko i Louvre (što će reći, na sitne kapljice!).

Dutch'Ya Just Love OPI? je prekrasan srednje ljubičasti lak (tete koje znaju znanje, poput the Polishaholic i Malog Praseta kažu da se radi o ljubičastoj toplog podtona/crvene baze, iako mom amaterskom oku više djeluje onako, grožđasto-plavkasta, pogotovo u usporedbi s toplijim Louvreom) s nevjerojatnim zlatnim i crvenkastim microshimmerom koji upravo pleše na suncu.
Dutch se na današnjoj manikuri druži s Vant to Bite Your Neck i My Very First Knockwurst, i zgodnim apstraktnim uzorkom s Born Pretty četvrtaste pločice br.5.







...i jedna osunčana na kojoj se skoro vidi kako se prekrasno presijava zlatni shimmer u ljubičastoj bazi.


Born Pretty pločica je isto jednostavno divna, u rangu MoYou. Sve pohvale koje sam čula za nju su točne. Iako... imala sam jako čudnu epizodu s pečatiranjem baš u nedjelju. Zamolila me mama da joj napečatiram nešto zgodno, a MoYou Princess je taman bila kod nje u gostima, pa sam ju iskombinirala s poluzgusnutim Bourjois crvenim lakom (žalibože razrjeđivača koji sam na njega potrošila -_- ) i otpečatirala joj devet noktiju ko od šale: savršen, jasan, potpun uzorak. Ostao nam je samo mali prst na lijevoj ruci. Uzorak sam lakirala i pokušavala podići ravno pet puta, i onaj koji sam joj na kraju otisnula na nokat bio je polovičan i slab. Istim lakom, istom pločicom, istim pečatom i strugalicom kojima sam malo prije prenijela 9 uzoraka takvom lakoćom da sam se sve sama sebi divila. Gremlini na djelu? :dubokorazmišlja:

Imate li vi koji lak koji vam je takva tiha patnja i neprežaljena ljubav, kao meni Dutch?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi