My House in Budapest...

...my hidden treasure chest, my golden grand piano... I sad pjevušim cijelo vrijeme Georgea Ezru, čim se sjetim koji lak imam na noktima.
Da, da, OPI You're Such a BudaPest je konačno moj. Lak za kojim sam šizila cijelo prošlo ljeto i opsesivno mu tražila jeftiniju zamjenu konačno je (po promotivnoj cijeni ;) ) stigao na moju adresu.
Prvi zaključak je da mu onaj Golden Rose koji sam kupila kao nedostojnu zamjenu nije niti sličan.
Drugi zaključak je da sam s razlogom bila zaljubljena u swatcheve ovog laka, jednostavno je predivan.
Budapest je lak iz EuroCentrale kolekcije iz 2013., nazvan po glavnom gradu Mađarske. Radi se o prekrasnoj blijedoj plavoj boji s primjesama ljubičaste (koje su kod mene nekako vidljivije nego na swatchevima, ali vjerujem da je to do mog podtona...) - boja je živa, vedra i vesela. Navodno ima microshimmer u sebi, ali ja ga vidjela nisam, uživo izgleda kao pravi creme lak. Sama tekstura? Prvi sloj je tanak i maže se neujednačeno (šteta, jer s jednim slojem je boja svijetlo plava), drugi sloj prekriva nedostatke i izjednačava boju. Prekrivenost u dva sloja je solidna, iako se mrvicu na svjetlu prozire linija ploče nokta (što stvarno, stvarno, stvarno ne volim, i zbog čega u pravilu preferiram tamnije lakove). Trajnosti je, čini mi se, isto jako dobra, drugi dan je lak i dalje pesprijekoran.





Mislim da se na zadnjoj malo nazire onaj fantomski microshimmer! Jeeeej za mene!
Zanoktice postojano katastrofalne - ako želite gledati lijepe zanoktice, trebate na blog nekoga tko ne radi u školi. ;)
Volite li vi ovakve ljubičasto-plave nijanse?

XOXO
d.

Primjedbe

  1. Kewl...ali bi bilo puno zanimljivije da sve to radiš na nožnim prstima :)
    Btw, što to radiš u školi da ti tako djeluje na zanoktice???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako što može reći samo netko tko nije vidio moje čaporke :)
      i kojim poslom se, zaboga, obično bave ljudi koji rade u školi? (hint: spužva i kreda ;) )

      Izbriši
  2. M-hmmm, spužva i kreda...to je super. Sori, po zanokticama bi se dalo pomisliti da možda guliš kumpire ili riljaš wc-e :) ... ili da si možda domar :)...vidiš da ima još poslova u školi...
    nego, što su ti to čaporci ???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, radim sve navedeno, 4u1 usluga, ali eto, za ubuduće ću ih fotošopirati, da ne bi vrijeđale tuđe nježne očice.
      ili oni kojima smetaju mogu pritisnuti onaj x u kutu ;)
      za čaporke, guglaj xD

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi