nedjelja, 24. siječnja 2016.

Beauty favourites 2015

Nemojte se čuditi riječi ''favourites'', jednostavno više naginjem ka britanskom engleskom. Profesionalna deformacija, što ćeš. Nego, da se ja vratim na temu samog posta. Otkako sam objavila svoj prvi (ikada) post, razboljela sam se. I to poprilično. Nos mi je začepljen i crven, a muči me užasan kašalj pa se zbilja osjećam kao Rudolf (čak i ričem). Stoga nema još nikakvih slika lica, jer sam sva podbuhla i natečena. No to ne znači da ih neće biti, samo da malo ozdravim. 

Danas ću vam pokazati što sam ja toliko trošila u protekloj godini, da je zaslužilo naći se na listi favorita. Stvarno ima svega, nešto je favorit dulje vremena, a nešto sam otkrila pred sam kraj godine i toliko me oduševilo da je zaslužilo biti na listi. Počnimo. 


Essence, Maybelline, Eveline, MAC, Sleek, w'n'w...

Kad sam pomislila složiti ovaj post, ruke su same pobrale sve stvari. Nisam čak ni razmišljala što bih stavila na listu, samo sam počela vaditi stvari za kojima sam najviše posezala i koje su mi se najviše svidjele. 



Moj najdraži crveni ruž. MAC Lady Danger sam kupila preko foruma, mislim 2014. godine. Od tada, kad ne znam koji bih ruž nosila, uvijek posegnem za njim. Tako je bilo i prošle godine. Često sam ga nosila, ponekad uz samo tuš, nekad malo više šminke. Jedna prekrasna narančasta crvena!



U potpunosti mi je jasno zašto svi lude za wet n wild ruževima. Na slici je Ravin' Rasin, ljubičasti ruž koji na svakome izgleda drugačije! Pravi je kameleon. Kupila sam ga krajem godine, ali otkako sam ga kupila, ne znam je li prošao tjedan a da ga nisam barem jednom nosila!


Moja najvjernija baza za sjenila. Essence I <3 stage kupujem već godinama, i nisam imala ni želje ni potrebe isprobati bilo što umjesto nje. Kremasta je i sjenila traju dok ih ne skineš, a često sam ju nosila samu, kako bih ujednačila boju kapaka.


Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade u nijansi Caramel kupila sam u veljači prošle godine. Ne bih se sjećala mjeseca, da nisam imala problema prilikom narudžbe. Uhvatila sam ga na beautybay stranici za 12 eura, no vidim da je od tada cijena skočila.Vidite i sami koliko mi je ostalo u teglici. Još malo će godinu dana kako sam ga kupila, a još ga nisam stigla potrošiti. Vrijedio je svake kune (pardon, eura). 


Catrice Camouflage Cream u nijansi 010 moj je go-to proizvod, bilo da mi treba full prekrivanje uz tekući puder, ili samo korektor da prekrijem crvenilo na obrazima. Ne znam ni sama koliko sam teglica potrošila, ali definitivno ću ga ponovno kupiti!


Maybelline Rocket Volum' Express maskaru kupila sam ljetos u Beču (stoga i naziv Jade). Inače nisam sretne ruke s maskarama, jako teško nađem onu pravu jer su mi trepavice jadne, kratke i ravne, ali ova maskara je pun pogodak! Ne trusi se, a omogući mi sve što trebam - volumen i duljinu (za uvijanje se poslužim uvijačem).


Crni tuš je za mene must have. Ako je netko isprobao svu silu tuševa, onda sam to ja. Od Catricea, Essencea, Oriflamea, Aure.... Jedno vrijeme sam imala odličan crni tuš od Catricea, ali naravno, kao i sve što ja volim, povukli su ga iz prodaje. Onda sam kupila Eveline Celebrities. O njemu sam se načitala hvale, pa sam nekako bila skeptična, ali bila sam u krivu! Crnji od najcrnje noći, s ultra tankim kistićem, pravo je otkriće za mene!





Još jedna divota od Essencea! Radi se o olovci bright eyes, u nude varijanti. Osim nude varijante, postoje još dvije, ali njih nisam ni gledala kraj ove krasote. Ja ju koritim za highlight ispod obrva, mada vjerujem da bi pasala i za nos (ili koji već dio lica želite istaknuti, a ne želite se sjajiti). Meni pravo otkriće!


Sleek Suede moja je prva ljubav. Naručila sam ga s pinkpande jer sam tražila neko rumenilo koje će biti postojano, breskvasto i prirodno (čitaj: da ne mogu pretjerati s njim). Ovo na slici je novo pakiranje, jer sam staro proslijedila Dee, kako bi ga i ona probala, u nadi da će prijeći na tamnu stranu. :D


Na kraju još nešto od Sleeka. Radi se o Contour kitu u nijansi Light, koju sam također naručila s pinkpande. Highlighter sam jedva i zagrebala, dok sam bronzer dobrano potrošila. Jako ga volim i koristim na dnevnoj bazi kako bih obraze malo naglasila, i više ne mogu ni zamisliti dnevni look bez njega.

Što se vama najviše sviđa na mojoj listi? Dijelimo li neke favorite? Kažite mi u komentarima, baš me zanima! :D Koji su vaši favoriti za 2015?

Dok ne ozdravim, budite mi dobro.

Jazz

Nema komentara:

Objavi komentar