ponedjeljak, 11. siječnja 2016.

Hello from the other side!

Ne, nisam mogla odoljeti. Naprosto sam morala staviti referencu na Adeleinu novu pjesmu kao svoj prvi post! Mislim da vam to odmah govori dosta o meni.

Kad se s nekim upoznajete, red je da se prvo kaže ime. Inače, kao što ste mogli zaključiti po (nimalo originalnom) nadimku, puno ime mi je Jasmina. Već dulje vrijeme sam razmišljala o pokretanju bloga, ali vjerujem da ne bih bila u prilici postati redovito, i stalno, pa je suradnja i koautorstvo bilo idealna prilika za zaploviti blogovodama. Postala bih ja puno ranije, ali bila mi je ovih dana silna gužva zbog Božića, pa eto, sad sam napokon uhvatila malo vremena za sebe.

Kao što je Dee već napisala, pokušat ću donijeti neku svježinu na blogu u vidu dekorativne kozmetike. Nisam nikakva profi ni profesiJonalna vizažistica, daleko od toga. Sve što sam naučila, naučila sam sama, zahvaljujući pregršt videa i postova kako stranih, tako i domaćih bloggerica.

Po prirodi sam hrčak, i to onaj najgore vrste, onaj koji skuplja omote od žvakaćih guma, jer su, eto, slatke. Isto tako, imam gomilu kozmetike koju rijetko kad koristim jer sam uglavnom vjerna manje više istim proizvodima, ali bolest je to, pa mi je svašta nešto potrebno!

To je za sada od mene to! Ne znam što bih vam prvo spremila. Trenutno čekam narudžbu sa Sleekove stranice, pa ne znam bih li prvo napravila prvi New in u 2016., ili rekreirala novogodišnji look. O čemu biste radije čitali? :)

Do sljedećeg posta, puno pozdrava!

J

Nema komentara:

Objavi komentar