utorak, 9. veljače 2016.

All the pretty colours

Pozdrav svima!

Nadala sam se da ću malo ozdraviti do idućeg posta, no, nisam znatno bolje. Shvatila sam da nema smisla odugovlačiti sa slikama lica, pogotovo jer sam svakako ovih dana podbuhla i nos mi je otečen od stalnog ispuhivanja, ali barem više nije crven. :D Small things <3

Neego, danas sam vam pripremila slike i swatcheve moje male kolekcije wet'n'wild ruževa.



U prošlom postu navela sam Ravin Rasin kao jedan od mojih prošlogodišnjih favorita, što zbog boje, što zbog trajnosti. Sada ću vam predstaviti sve ruževe, uz pokoju crticu o boji, formuli i trajnosti.


Na ovoj slici možete vidjeti swatcheve na ruci. Još se uvježbavam sa swatchanjem, pa nemojte zamjeriti na brljicama oko crta. :D Slika je na dnevnom svjetlu, uz nazive pripadajućih nijansi. Za sada ih imam (samo) šest, no planiram uskoro 24 Carrot Gold ili Purty Persimmon i možda još koji tamniji. Sljedeće dvije slike su swatchevi slikani blicem, te nakon što sam ih istrljala vlažnom maramicom. 



Kao što vidite, sve nijanse ostavljaju dosta jak stain, proporcionalno nijansama. Ne znam ostaje li i kod vas toliki stain, ali ja sam dosta svijetla, pa je vrlo lako moguće da je zbog toga stain toliko jak.

Svaku sam nijansu naravno poslikala i na licu, pa idemo redom. :)



Just Peachy

Definitivno najlošija nijansa koju imam. Mrljavo se nanosi, jako je svijetla (čak i za mene), i ako ju ne blotam, izgleda jednostavno kriminalno. Blotana čak i ne izgleda loše, na meni dobije neki ružičasti ton pa povuče na koraljnu, a ne na breskvastu (kako joj ime veli) nijansu. Rijetko ju nosim jer nisam zadovoljna kako izgleda na usnama, ali eto. Nisam ju još proslijedila, sve se nadam kako će se preko noći popraviti. 



Bare It All

Ovu nijansu sam kupila ljetos, u potrazi za dupeom MAC-ovog Velvet Teddyja. Naravno da mi je VT još uvijek na wish listi, ali za sada, zadovoljna sam i s Bare It All. Krasna, tamnija nude nijansa koja u sebi ima smeđih tonova. Mogu vam garantirati da će dugo trajati (naročito ako ga blotate), jer sam ga ja nosila na vjenčanju i duuuuugo je trajao. 


Coral-ine

Kako joj i samo ime kaže, ovo je koraljna crvena. Svi koji me znaju, znaju za moju opsesiju crvenim ruževima (imam ih u valjda milijun nijansi, i još mi treba :D ), pa sam tako nabavila i Coral-ine. Mislim da je ona bila prvi ili drugi w'n'w ruž koji sam kupila i oduševio me, no u međuvremenu sam kupila još sto drugih crvenih ruževa, tako da je Coral-ine donedavno čamio zapušten. Ovu ću grešku svakako ispraviti, jer se lagano nanosi i prekriva usne u jednom sloju! 



Spiked With Rum

Njega sam kupila kad je već krenula jesen i pomama za tamnijim ruževima. Kao što vidite, dosta se vidi taj ciglasti ton na meni, i jako mi se sviđa kako mi stoji. Pravi je jesenski ruž, i nanosala sam ga se svuda. Dobar je za dan, dobar je za večer. S njim nećete pogriješiti. Isto se jako dobro nanosi i traje. 


Mauve Outta Here

Ovaj ruž sam dobila na poklon od jedne drage forumašice (M, hvala ti još jednom!), nakon što sam izrazila želju da bih ga htjela kupiti, a nisam sigurna bi li mi stajao. Eto, vidite da stoji! :D Nije prava mauve nijansa na meni, dosta povuče na svijetlu rozu, ali naziru se mauve tonovi. Također jedan od boljih ruževa prema trajnosti i nanošenju. Nosila sam ga malo, ali čim grane proljeće (što nije daleko), mislim da ću ga definitivno više nositi. 


Ravin Rasin

Šećer na kraju! Moj ultimativni favorit w'n'w ruževa! Kao što vidite, na meni je ljubičasti, da ljubičastiji ne može biti. Uživo se naziru tonovi crvene, ali u izuzetno malim količinama. Zato ga i volim, što je tako ljubičast na meni. Kad god sam ga nosila na fakultet, nisam prošla nezapaženo, odnosno, cure su me pitale koji je to ruž! Zasluženo je na listi prošlogodišnjih favorita, iako sam ga otkrila relativno kasno!

Zanemarite promjenu pozadine na zadnje dvije slike. Počela sam kasnije popodne slikati ruževe, pa mi je nestalo svjetla u sobi i izašla sam van. Što se tiče ostatka lica, evo popisa:

Lice:
Maybelline Affinitone tekući puder - 09 Opal Rose
Catrice Camouflage -  010 Ivory
Maybelline Affinitone puder u kamenu -  09 Opal Rose
Sleek Contour Kit -  Light
Sleek - Sahara

Oči:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Caramel
Essence I love stage baza za sjenila
Essence the smokey eye pencil - 01 back to black
Maybelline The Rocket Volum' Express maskara

Toliko od mene za danas. Koje w'n'w ruževe vi imate? Imate li neke koje imam i ja? Ako da, kolik su slični/različiti od mojih? :D Slobodno mi ostavite koji komentar ispod!

Do idućeg posta, 

J




4 komentara:

  1. Pa kako sam ja propustila vaš blog?
    Super su swatchevi! Zaljubila sam se upravo u Coral-ine (iako svi znamo da mi ne treba još jedan crveni ruž - ALI ovaj je drugačiji!) i Ravin' raisin'. <3
    Imam Carrot gold i vrlo rado ću ti ga proslijediti ako želiš, meni stoji OČAJNO. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tuka sam, zaboravila sam se potpisati. :D

      Tina

      Izbriši
    2. Hahaha :D Uuuuuvijek treba još jedan crveni ruž <3 :D Ja sam od nedavno tek počela pisati, a ne volim to baš širiti okolo, glupo mi je. :D Inače, na obrazima je Sahara, znam da si se ti plašila da će ti biti prežut, ali ako je meni dobar, vjerujem da bi i tebi bio.

      Drago mi je da se vidi da su swatchevi dobri, baš sam bila nervozna zbog tog. :)

      Izbriši
    3. Kužim te, ali nadam se da ćeš se osloboditi ipak :)
      Gledala sam Sunrise zapravo, no sad kad spominješ Saharu idem guglati. :D Kupila sam Antique neki dan <3

      Usput, mislim da bi ti In the flesh odlično stajao. Meni je on jedan od omiljenih ruževa. :)

      T.

      Izbriši