subota, 13. veljače 2016.

Be My Valentine

Znate onu: kud svi Turci, tu i ćelavi/mali/ludi Mujo. E pa tako i mi! :) Pripremila sam vam jedan atipični valentinovski look. U moru ružičastih, nude, crvenih i inih boja, ja vam donosim jedan zeleni.

Ovdje na hrpici možete vidjeti što sam sve od proizvoda koristila. Posebno ću sve i navesti. Na slici isto tako možete vidjeti i umjetne trepavice, od kojih sam na kraju odustala, jer su mi se činile previše, pa njih nećete vidjeti u konačnom looku. Možda u nekom drugom!


Nešto slično sam imala i za Novu godinu, s tim da je bilo puno dramatičnije i tamnije (uz umjetne trepavice, naravno). Prilažem vam i sliku bez šminke (teško da ćete od mene ikada dobiti video, jer mi glas na snimkama zvuči kao glas petogodišnjeg djeteta), a svog se lica nimalo ne sramim! Samo se nemojte uplašiti, jer sam uuužasno bljedolika.


Nisam jako strašna, samo sam blijeda kao duh!

Prvo sam na lice nanijela sve što inače nanosim (popis će biti na kraju posta), pa sam se bacila na sređivanje oka. Tu je glavna bila Sleek Ultra MatteV2 paleta - jedna od mojih najdražih i najčešće korištenih paleta. 


Na kapak sam prvo nanijela moju vjernu Essence I <3 Stage bazu, i preko nje uz obrvu najsvjetliju nijanu iz palete, Dune. 


Nakon Dunea, na cijeli kapak sam nanijela Flesh i u pregibu prvo blendala Maple kako bih cijeli look malo zagrijala. Nakon Maplea dodala sam Paperbag i njega zblendala na dvije trećine kapka. 


Paperbag sam spustila i ispod waterlinea, a na sredinu kapka dodala sam Fern i sve lijepo izblendala. 


Kao šećer na kraju, došao je Eveline Celebrities tuš za oči. Repić sam kasnije morala popraviti, jer sam prilikom detaljnijeg pregleda vidjela da se pri kraju slabo ocrtao.

Par slojeva maskare, na usnama Bare It All, i imate gotovi look!


Popis korištenih proizvoda:

Lice: 
Maybelline Affinitone tekući puder 09 Opal Rose
Catrice Camouflage 010 Ivory
Maybelline Affinitone puder u kamenu 09 Opal Rose
Sleek Contour kit - Light (i bronzer i highlighter)
Sleek Blush - Antique

Oči:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Caramel
Essence I <3 stage baza za sjenila
Sleek Ultra Matte V2 paleta
Eveline Celebrities tuš za oči
Maybelline The Rocket Volum' Express maskara

Usne:
Essence In the nude olovka za usne
Wet'n'Wild Bare It All







Prve dvije slike slikane su u sobi, s blicem. Jasno se vidi i highligher (inače nisam mala od hajlajta, ali kad je bal nek je maskenbal! Druge dvije fotke slikane su vani, na dnevnom svjetlu. Molim vas, zanemarite čuperke koji strše svuda, trenutno sam u fazi izrastanja kose i jednostavno ludim! Ako imate kakav savjet za brži rast kose, slooobodno (čak štoviše, molim vas!) podijelite to sa mnom u komentaru!


Nadam se da vam se sviđa ovaj, malo drugačiji valentinovski look! Što biste htjeli vidjeti iduće? Kolekciju Sleek rumenila ili možda kistove koje imam/koristim? Pišite mi u komentarima ideje, a svakako bih vrlo rado pročitala što ste vi nosile za Valentinovo.

Sretno vam bilo i lijepo ga proveli svi!

J

Nema komentara:

Objavi komentar