srijeda, 9. ožujka 2016.

Cinderella, Cinderella

Cinderella, Cinderella, you're as lovely as your name... Kao što i sam naslov kaže, radi se o Cinderella LE kolekciji koju je essence izbacio na tržište. Danas vam donosim recenziju i puuuuno slika rumenila, meni jednog od najdražeg ikada. Inače, na recenziju me potaknula činjenica da se ponovno ova predivna kolekcija može naći u dm-u, pa ako ste nešto propustile, trk po to!


Long story short, ja sam rumenilo kupila ljetos, i točno se sjećam drame i obigravanja oko Muellera kako bih uhvatila ovo rumenilo. U više sam navrata dolazila, ali naravno, sve je bilo rasprodato! :( Onda sam ga upecala skroz slučajno, budući da je (valjda zadnja) pošiljka došla i bila skrivena negdje sa strane. 

Rumenilo sam platila 30 kuna (29.90, ako želite biti u lipu precizni) i nisam požalila ni kune. Pakiranje je od tvrdog kartona koji se zatvara na magnet, i mogu vam reći da sasvim fino drži. Ako ste sucker za lijepa pakiranja kao ja, onda ćete se u ovo zaljubiti na prvi pogled. Na poklopcu je Pepeljugin obris, zajedno s markom i nazivom, a iznad natpisa blush nalazi se sličica staklene cipelice na jastučiću.


Na unutarnjem dijelu poklopca naslikala je Fairy Godmother i čarobna bundeva koja je Pepeljugu odvezla na bal, gdje je upoznala svog princa. Kao zagriženi ljubitelj Disney crtanih filmova, ovo me totalno osvojilo. 

No, dosta sada o crtiću. Trebam reći nešto i o rumenilu.





Na prvu djeluje jako ružičasto, i to me prvo odbilo od kupnje. Međutim, cure su na forumu pisale kako je prekrasno, kako uopće nije jako... znate kako priča završava. Naravno da sam ipak morala i ja posjedovati to famozno rumenilo. Već pri swatchu prstima, gubi se ta strašna ružičasta pigmentacija, a zajedno s njom i strah da ćete izgledati kao klaun iz osamdesetih. Također, u kutijici, rumenilo ima sitni zlatni shimmer, ali on nestaje na licu (što je meni odlično, jer za zlatni shimmer imam Rose Gold).



Na prvoj slici možete vidjeti kako izgleda kad se samo nanese, dok je na drugoj izblendana verzija. Nježno, everyday pink rumenilo koje daje svježinu licu i svakom make up looku. Malo se trusi prilikom kupljenja kistom, ali naspram Sleekovog Antiquea, gotovo zanemarivo. Lako se blenda, ali to ne znači da s njim ne možete pretjerati! Nemojte upasti u tu klopku. Meni na licu traje cijeli dan, ne preslikava mi se, niti spada. 

Ostavljam vas sad s par slika rumenila na licu i popisom korištenih proizvoda.

Lice: 
Maybelline Affinitone tekući puder 09 Opal Rose
Catrice Camouflage 010 Ivory
Maybelline Affinitone puder u kamenu 09 Opal Rose
Sleek Contour kit - Light
Essence Cinderella rumenilo

Oči:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Caramel
Essence I <3 stage baza za sjenila
Essence bright eyes olovka - Nude
Eveline Celebrities tuš za oči
Essence Plump no Clump! maskara

Usne:
Aura Absolute Matte Velvet Feel tekući ruž - 613 Good vibes





Prve dvije slike slikane su u sobi, na hladnom svjetlu, dok je zadnja slikana vani, na dnevnom svjetlu.

Recite mi u komentarima što vi posjedujete od Cinderella kolekcije. Imate li i vi ovo rumenilo i s čim ga najčešće kombinirate? Slobodno ostavite kakav komentar, vas ne košta ništa, a mene usreći! 

Hvala vam na čitanju.

Do idućeg posta,

J.

2 komentara:

  1. mamiš me, mamiš... ako sutra naletim na njega, mislim da ću ga na kraju kupiti (a odolijevam već drugi krug: kad je prvi puta cinderella bila aktualna, i sada ponovno. makar mi se smijalo u dm-u već par puta).
    od cinderelle imam highlighter, koji su isto hvalili na sva usta, a koji mi je na kraju razočaravajuć: krupno mljeven, jako šljokav. volim šljaštiti, ali na decentniji način, tipa w'n'w cabana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aman, ženo, kupuj! Ja ne znam što čekaš, zaista. :D

    OdgovoriIzbriši