Hello there, Ms. Umbridge!

- poviknula je prijateljica kada mi je ugledala nokte. Ustvari ima smisla, jer lak je totalno Dolores Umbridge (lik iz Harry Pottera, za neupućene ;) ) boja.



Više o laku? Radi se o OPI Just Lanai-ing Around iz Hawaii kolekcije (proljeće-ljeto '05). Ta kolekcija me ustvari ostavila prilično hladnom, niti jedan lak iz nje mi nije ozbiljno došao na wish-listu (kao: zadržao se na njoj duže od 20 minuta), a Lanai-ing (u duetu s Mimosas for Mr. and Mrs.) je bio impulzivna kupnja - koju ipak nisam požalila.

Radi se o jako lijepoj granny-pink/mauve nijansi. Meni ima totalno starinski štih. Na meni ispadne tamnija nego na swatchevima, a i shimmer o kojem su recenzije pričale i koji je lagano vidljiv u bočici se potpuno izgubi. Dani su oblačni pa ne znam kako se ponaša na direktnom, jarkom suncu, ali u zatvorenom/na oblačnom govorimo o creme-creme nijansi.

Uglavnom, govorimo o zagasitoj tamnoružičastoj nijansi, koja u sebi ima podjednake dijelove magente i ljubičaste. Mazivost i prekrivnost su standardni OPI, stvarno nemam zamjerke. iako moram priznati da mi se napravio lagani tipwear (po rubu koji uvijek "zamatam" baš zato da bih odgodila neizbježno) već drugi dan, što mi je apsolutni no-no. Vidjet ćemo je li kriv novi oblik (vidite da sam sva bademasta? Ne, ne znam što mi je došlo. Ustvari ne znam ni sviđa li mi se... Isprobavam.), ili formula.

Manje priče, više slika:





Eto, to je Lanai-ing, odnosno Hello Ms. Umbridge :D - što me baš bacilo u razmišljanje koliko bi bilo fora da OPI napravi Harry Potter kolekciju. Nisam inače od zelenih, ali baš bih rado vidjela jednu slytherinski zelenu nijansu, Zvrčka-zlatnu, Patronus-srebrnu... Koje biste vi nijanse iz Harry Pottera rado vidjele? Volite li ovakve granny-pink/mauve nijanse?

Do idućeg lakiranja voli vas
d.




Primjedbe

Popularni postovi