ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

Naša prva suradnja

Kao što vam i sam naslov govori, ovaj post je prva suradnja G&L bloga s nekim. Vjerujte mi da sam uzbuđena i presretna, jer kad vam netko ponudi suradnju, znači da radite nešto kako spada. No, dajte da vas prvo uputim u cijelu priču.


Prije par dana na mail nam je stigla simpatična ponuda o potencijalnoj suradnji. I D. i ja smo se poprilično iznenadile, jer se naš blog nalazi u povojima. Nakon razgovora, odlučile smo da ću ja biti pokusni kunić, buduću da stvaaaarno imam zahvalnu kožu lica, a i volim svašta probavati. 

Inače, radi se o jako dragoj Ivoni koja sama radi prirodnu kozmetiku. Njezina facebook stranica ima krajnje zanimljiv naslov: Spoil With Oil. Ponudila je da nam pošalje uljni serum i aromakremu za lice, i naravno da smo to objeručke prihvatile. Paketić je poslan u petak, a ja sam ga već danas preuzela. Ivona, hvala ti!


Kao što možete vidjeti, ovdje ima svašta nešto, a ne samo serum i kremica! Ja sam bila i više nego ugodno iznenađena! Već neko vrijeme sam htjela isprobati prirodnu kozmetiku, ali nikako se nisam mogla odlučiti na taj korak, pa je ova ponuda stigla kao naručena!


Danas ću vam samo navesti što sam ja to lijepo dobila, a kako bih vam što vjerodstojnije prikazala kozmetiku, na receniju ćete pričekati 2-3 tjedna, dakle tamo iza Uskrsa.


Prvo sam iskopala balzam za usne. Budući da sam osoba koja nenormalno grize usne, stalno sam u potrazi za dobrim balzamima, pa vjerujem da će i ovaj sasvim dobro poslužiti. 


Iduće na redu je aromakrema za lice. Inače nisam mala od krema, ali vidim da mi lice nije kakvo je bilo prije, i da mu je potrebna dodatna njega, tako da se veselim isprobavanju ove kreme. (njoj možda i najviše)


Tu se našao i jedan glicerinski sapun za ruke/tijelo. Mislim da ću ga koristiti pretežno za ruke, ali dat ću mu priliku i za tijelo. 


Na kraju je i uljni serum. Moram priznati, od svega što sam danas dobila, serum nikad nisam koristila! Nije mi padalo na pamet da bi moglo djelotvorno utjecati na lice i kožu, pa me zanima što će biti s ovim.


Mislim da vam ne moram govoriti kako svaki od ovih proizvoda izuzetno fino miriše, na biljke i prirodu, tako da je za sad to jedan plus. Detaljniju recenziju ulja i kreme donijet ću vam uskoro, zajedno s krupnijim slikama sastojaka svega.

Za sada, dovoljno! Dok se ja veselim isprobavanju, vi mi u komentarima napište što ste vi probali od prirodne kozmetike. Ima li nešto čemu ste vjerni? Imate li kakve preporuke? Rado bih pročitala.

Do sljedećeg čitanja!

J.

2 komentara:

  1. I sama trenutno testiram Swo proizvode i ugodno sam iznenađena :) inače, ovo mi je prvi susret sa prirodnom kozmetikom i ne znam točno što očekivati, jedva čekam vidjeti vaše recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Također! Zasad mi je sve ok, ali ja inače imam jako zahvalnu kožu lica, pa ne mogu reći da sam ultraproblematična i da očekujem čuda. Svakako ću i ja popratiti tvoju recenziju, da vidim što je kod tebe! :D

    OdgovoriIzbriši