subota, 16. travnja 2016.

Grunge love

Bila sam vrijedna danas, pa sam spremila jedan makeup look. Na cjelokupni izgled me potaknuo Stilin Stay All Day Liquid Lipstick u nijansi Amore, koji sam kupila nedavno na forum.hr (zavirite tamo, može se naći odličnih stvari za malo novaca). Dakle, čim je stigao ruž, odmah sam pomislila na grunge i kako bih mogla isprobati na sebi taj look. 

Na slici ispod možete vidjeti sve što sam koristila prilikom izrade ovog looka. U Kozmu sam na popustu kupila par divnih Aurinih stvarčica (još stignete sutra uloviti što vam treba) koje sam odmah isprobala. 


Boja Amorea je apsolutno prekrasna, i nisam mogla ne biti sretna s tim kako je ispao na usnama. D. me pitala koji to ruž imam, i nije joj bilo jasno da je Amore tako hladan na meni, kad su svi swatchevi s neta topli. 

Sjenila sam nanosila onim redoslijedom kojim sam ih i navela - Dune preko cijelog kapka kako bih ujednačila boju, zatim Paper Bag široko iz vanjskog kuta oka prema unutrašnjem dijelu, s tim da sam na sredinu kapka malo zatapkala PB. Na sredinu (koja je bila 90% prazna), nanijela sam Maple i izblendala ju s PB-om. Villan sam nanijela na vanjski kut oka (ne toliko široko kao PB) i blendala prema unutra, a Noir-om sam zatamnila taj zadnji kraj. Crnu olovku sam nanijela malo deblje uz rub kapka i razvukla prema gore. 

Uglavnom, neću vam puno duljiti, ostavit ću vas s popisom stvari koje sam koristila, i hrpom slika. 

Uživajte! :)

Lice: 
Aura Cover Me tekući puder 102 Ivory
Aura Correct Me tekući korektor 305 Cool Ivory
Aura Velvet Matte kompaktni puder 312 Beige
Sleek Contour kit - Light
Sleek rumenilo Antique

Oči:
Aura olovka za obrve 05
Essence I love stage baza za sjenilo
Sleek V2 (nijanse Dune, Paper bag, Maple, Villan, Noir)
Essence The Smokey Eye Pencil 01 Back to black
Maybelline Rocket Volum' Express maskara
Essence Plump no clump maskara

Usne:
Stila Stay All Day Liquid Lipstick - Amore










Sutra testiram Stilu u akciji, pa ću vam natikpati recenziju o njoj. Želite li da uz to dopišem i dojmove za ove Aurine krasote koje sam kupila? Sviđa li vam se grunge look? Nije nosiv po danu, ali mislim da je stvoren za večernji izlazak. Ostavite mi vaša mišljenja u komentarima. 

Hvala vam na čitanju. Do idućeg posta,

J.

2 komentara:

  1. e, TO je grunge look. ako mi nešto izaziva instant-kolutanje očima, to je kada cure rade grunge look, grunge inspired ili neogrunge, i onda razvuku cat-eye tušem, lupe umjetne trepavice i zaliju to highlighterom. just... no.
    ovo tvoje, pak, izgleda kao nešto nad čime sam slinila po časopisima davne '98. :D i totalno bih ga isfurala i u pol bijela dana ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, hvala :D

      Ali bila sam u iskušenju s tušem, ali eto.. Odoljela sam :D

      Izbriši