subota, 3. rujna 2016.

Krivo je more

Ne, nije krivo more, ali je krivo ljetovanje. Kao što vidite, živa sam. D. je fino rekla, nikad od nas poštenih bloggerica. Ja sam diplomirala 01.07., pa sam se za nagradu odlučila putovati Europom dva mjeseca. Ako vas zanima, mogla bih napisati kratki post (ili dva) o mjestima koje sam posjetila - samo ostavite komentar. ;)
 


Anyway, današnji LOTD je inspiriran čime drugim nego - morem. Nisam fotkala step-by-step kao za grunge look, budući da nisam znala što bih i kako bih. Bilo mi je dosadno, žudjela sam za morem i tako je i nastao današnji LOTD. Na kapcima su sjenila iz Makeup Revolution palete, a brojevima sam označila redoslijed nanošenja. 


Preko cijelog kapka sam, kao bazu nanijela 1, a 2 sam dodavala s vanjskog ruba i blendala prema unutra, na pokretni dio kapka. Broj 3 sam koristila kako bih definirala pregib, budući da sam po sebi i nije neki.



Sjenilo broj 4 sam nanijela preko cijelog kapka, dobro blendajući kako bih ga utopila u 3. Kad sam bila zadovoljna, dodala sam 5 na vanjski rub i blendala prema unutra kako bih dobila dubinu. Nisam bila zadovoljna dubinom sjenila, pa sam dodala 7 i njega blendala preko 5. Sjenilo broj 6 sam dodala na unutarnji rub kapka i blendala prema van, kako ne bi ostala srebrna mrlja. 




Pripremite se na puuuno sličica, jer su mi, za divno čudo, dosta dobro ispale i jako sam zadovoljna. Ima ih više nego inače, pa da vam ne duljim puno, uživajte.


Lice: 
Aura Cover Me tekući puder 102 Ivory
Aura Correct Me tekući korektor 305 Cool Ivory
Aura Velvet Matte kompaktni puder 312 Beige
Sleek Contour kit - Light
Sleek rumenilo Antique

Oči:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Caramel
Essence I love stage baza za sjenilo
Makeup Revolution 144 Eyeshadow Palette 2016 Coll.
Avon Glimmerstick Eye Liner- Flashy Steel
Maybelline Rocket Volum' Express maskara
Eveline Celebrities tuš za oči

Usne:
Essence olovka za usne (nova verzija) - In the nude










Jeste li i vi u morskom raspoloženju još uvijek? Biste li nosili ovakav look i u kojoj prilici? Ostavite mi vaša mišljenja u komentarima. Svaka kritika je dobrodošla, bez njih nam nema napretka. 


Do idućeg posta,

J.

P.S. Dugujem kratku recenziju za Stilu i Amore, pa ju očekujte uskoro. 

1 komentar:

  1. Divan post :)
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši