četvrtak, 26. siječnja 2017.

Colourpop crazzzze

Pozdrav svima! Baš sam neki dan pričala s D. i rekla sam joj da postoji nagrada za najgore bloggerice, nas dvije bismo bile izvan konkurencije koliko smo loše bloggerice. :D Ali dobro, nama blogganje predstavlja zabavu, a ne izvor zarade ili način života, pa nema smisla siliti nešto ako ne ide. 

Sigurno ste čule sve već sada za Colourpop maniju koja trese Hrvatsku već mjesecima. I mogu vam reći da je to skroz opravdano. Cijena im je poprilično pristupačna (tekući mat ruževi i satin formule 6$, lippie stixi 5$) a osim ruževa, u ponudi imaju jako kvalitetna (barem koliko mi se čini po swatchevima s temptalie) sjenila i rumenila. Jedini problem koji imaju, a budimo realni morao je biti neki problem, jest prevelika cijena poštarine. No i taj se problem da riješiti, ako ulovite neku flash ponudu kad imaju 24H free shipping, ili kombinirate neke kodove za popust. Ako se prijavite na njihov newsletter, stalno vam šalju novosti i često se nađu kuponi, što za popust, što za poklon pri kupovini. 


Kao što vidite, svaki ruž dolazi u kutijici na kojoj piše koje su formule, a sa strane piše i nijansa



Zar nisu prekrasni? :D


No da vam ne duljim dalje, D. i ja smo naravno poklekle, s tim da je D. gora od mene - njena kolekcija broji 8 primjeraka, dok je moja ''samo'' 5. Dalje ću vam u postu ja predstaviti svoje nijanse Colourpopića koje imam, i o svakoj ću vam napisati iskustva. Napominjem da je sve i više nego iskreno, budući da su Colourpopići kupljeni mojim novcem, dakle, nemam vas smisla lagati i nagovarati. Pa počnimo! Pripremite se na brdo slika.

1. Colourpop Ultra Matte Lip - Creeper 



Creeper je predivna crvena nijansa s plavim podtonom. Elegantna je i podiže svaku kombinaciju. Međutim,  ima jednu veliku manu. Iako je naveden kao Ultra Matte formula, meni do sada nije preživio hranu. Piće jest, ali ako je u pitanju jelo, razmrlja se po rubovima i izgledam više kao Courtney Love nego kao ja. Svejedno ga obožavam i nosim ga u apsolutno svim mogućim prilikama - bilo dnevne, bilo noćne. 
2. Colourpop Ultra Matte Lips - Solow



Neka vas ne zaplaši što Solow ovdje izgleda malo krečasto na meni. Na licu nemam nikakvu podlogu, samo sam swatchala ruževe, da možete vidjeti kako izgleda. Kad se ukombinira s full-face šminkom, Solow izgleda prekrasno i nježno, i u vrlo kratko vrijeme je dospio na moju HG listu. Ako ne znam što bih stavljala na usne, a ne želim ništa tamnije, uvijek posežem za njim. On preživi i hranu i piće, ali kod njega je problem što se potroši na unutarnjem dijelu usana. Vrlo se lako popravi, ali ni slučajno nemojte nanositi još jedan sloj preko cijelih usana! Sve će vam se okrunjiti i otpadat će u komadićima. Umjesto toga, samo lagano natapkajte ruž tamo gdje vam nedostaje i voila! Kao nov je!

3. Colourpop Ultra Matte Lip - Tulle



Ovdje se već pomalo vidi da su mi rubovi usana crveniji od trljanja i skidanja. Idući na redu je Tulle, prekrasna čokoladna nijansa s crvenim tonom. Uživo se baš vidi taj crveni ton, dok ga je na slikama malo teže prikazati. Tulle sam do sada nosila uglavnom kao noćni ruž, jer je, čak i meni koja volim lude kombinacije, malo ipak pretaman za neki lakši, dnevni look. Također će preživjeti jelo i piće, uz minimalno musanje oko rubova. Više nego Solow, ali znatno manje nego Creeper!

4. Colourpop Ultra Matte Lip - Lychee



Nekako sam s ovim ružem najmanje oduševljena. Teksturom je jednak Solowu, ali boja mi se užasno kosi s bojom kose i nikako nisam imala priliku nositi ga i isprobati u uvjetima u kojima sam nosila i ostale. Stoga sam Lychee, teškog srca, stavila u prodaju. Kao što vidite, dosta je hladan, ljubičast i drečav. Definitivno jedini ruž koji sam fulala, i koji nikako ne mogu izvući!

5. Colourpop Ultra Satin Lip - Bijou



Bijou je (zasad) jedini ruž satin formule koji ja imam. D. ih ima više, stoga će vam ona više o njima reći. Njega sam nabavila nedavno i još nisam imala pravu priliku nositi ga i isprobati, no D. jest, tako da ja neću puno hvaliti (ili kuditi) Bijou. Samo ću reći da je formula puno ugodnija za nošenje od matte formule, i definitivno ću ubuduće uzimati satin. Gornja slika je odmah po nanošenju, dok se još malo sjaji (satin formule se ne suše kao matte), a donja slika je nakon što sam ga lagano blotala maramicom. Ja inače ne volim sjaj na usnama, ali to je poprilično subjektivna stvar i koliko mislim, blotanje ne utječe na duljinu trajanja ruža, samo na izgled. D. će me ispraviti ako griješim.


Nadam se da vas nisam ubila u pojam slikama i opisima. Ostavit ću vam samo još swatch svih ruževa zajedno, te sliku nakon trljanja(!) vlažnom maramicom, da vidite koliki stain ostavljaju na usnama. Ja ih inače skidam Byphasse micelarnom otopinom, i nakon dvije vatice ih više nema, ali je potrebno pošteno trljanje. 

Na prirodnom svjetlu, L to R - Bijou, Solow, Creeper, Lychee, Tulle

S blicem, L to R - Bijou, Solow, Creeper, Lychee, Tulle

Stain - preludo, zar ne!

Zaključak svega jest da se Colourpop ruževi isplate, no samo ako imate s kim podijeliti poštarinu i troškove carinjenja (sve preko 160kn može biti carinjeno), ili ulovite free shipping worldwide. Ja već polako slažem wish listu, na kojoj će se, osim novih satin ruževa, naći i pokoje sjenilo. 

Imate li vi koji Colourpop ruž ili proizvod? Ako nemate, imate li već wish listu? Sviđa li vam se koji moj Colourpopić? Recite mi u komentarima.

Do idućeg čitanja ljubi vas,

J. 

Nema komentara:

Objavi komentar