četvrtak, 16. ožujka 2017.

ABH Dipbrow iliti kako dobiti magične obrve

Pozdrav svima! Najgora bloggerica na svijetu se prijavljuje. :D

Baš sam danas pričala s D., ona je po prvi put u životu kupila ABH Dipbrow, i došle smo na ideju da vam ja pokažem usporedno dvije nijanse koje ja imam. 




Ako nas pratite odranije, znate da sam ja ginger (nažalost, fake ili wannabe - moji Irci su me iz šale prozvali winger). Nebitno jeste li prirodni ginger ili winger, kao ja, vjerujem da vam je užasno teško naći nešto što će vam odgovarati za obrve. 

Ja sam svoj Dipbrow prvi put kupila 2015. godine u veljači za 12 eura na beautybay.com i bila sam presretna što sam ga ulovila za tako malu cijenu. Inače mu je puna cijena 18.60 eura na gore spomenutoj stranici, na našoj pinkpandi cijena mu je bila oko 170 kuna ako se dobro sjećam - pinkpanda iz nekog razloga više ne drži ABH proizvode.




Mislim da danas ne postoji brend koji nema u ponudi pomadu ili gel za obrve, ali ja sam nekako uvijek ostala vjerna ABH. Nije to do cijene, ni do nekog statusa, nego jednostavno, odgovara mi cijena, gramaža, nijansa i rok trajanja. Čemu mijenjati nešto što valja, zar ne? :D

Neću vam puno duljiti o samom Dipbrowu, vjerujem da svi već znate da dolazi u 10 nijansi, u pakiranju od 4g. Pakiran je u težoj staklenoj teglici i trajat će vam barem godinu dana. Meni je uz svakodnevnu uporabu trajao čak i malo više. Nije ga potrebno puno, jer je izuzetno pigmentiran, pa ukoliko pretjerate, riskirate dobiti sharpie brows. Lako ga je dozirati i ja ga nanosim tankim zelenim essence kistom. 

 

Ovdje je na slici prvo dva puta povučen Auburn, pa dva puta Caramel. Slika je s blicem. Mislim da se tu najviše vidi razlika (osim na obrvama), jer Caramel ima plavu osnovnu, dok je Auburn smeđ.  


 

Na drugoj slici je ista situacija, samo je slikano na dnevnom svjetlu.
Ovdje čak i nema tolike razlike, ali vjerujte mi, ona je i više nego vidljiva.











Moja prva nijansa je bila Caramel, i bila sam uvjerena da mi ona odlično stoji (tete s foruma su me savjetovale da će mi Auburn biti pretaman). Već sam bila pri kraju s Caramelom, a bilo mi je puno naručivati novi, za skoro 19 eura, kad se moja dobra vila D. oglasila i rekla mi da teta na forumu prodaje nekorišteni Auburn. Ja sam se polakomila i ubrala Auburn za 100 kuna s poštarinom, uvjerena da sam tu nijansu koristila (u vrijeme dojave, javljanja teti i kupovine, bila sam u Novom Sadu, daleko od mog Dipbrowa, pa sam suludo pomislila da sam i imala Auburn).



  Baš sam pošteno očistila ovaj Caramel, zar ne? :)


Kad sam stigla doma, šok i nevjerica - pa ja sam koristila Caramel, ne Auburn! Ovaj će mi biti pretaman, a pošiljka već na putu. Očajavala sam kojih sat vremena, dok nisam odlučila prodati ga ukoliko mi se pokaže pretaman. Međutim, Auburn je bio pun pogodak! Bojom je u potpunosti  odgovarao i mojoj kosi i mojim prirodnim obrvama.



Moje prirodne, počupane i sređene obrve, plus mi je lice bez ičega - mislim da se to i primijeti :D




Prilažem vam dvije fotke samo obrva, gdje ćete vidjeti razliku između Caramela i Auburna. 



Desna obrva je Auburn, lijeva je Caramel - dnevno svjetlo



 Desna Auburn, lijeva Caramel - blic


Kako biste bolje vidjele razliku na licu, prilažem i full face fotku, tj dvije: jednu slikanu na dnevnom svjetlu, drugu s blicem.




 




Ako se odlučite (ili greškom naručite) malo tamniji Dipbrow nego što vam zapravo treba - ne očajavajte! On se lako dozira, i ako vam je pretaman, jednostavno obrve lagano podebljajte, umjesto da ju u potpunosti iscrtavate, kao što biste to učinili sa svjetlijim Dipbrowom. 

Mene je on spašavao dok sam studirala i radila, jer je zaista dugotrajan, ne mrda, neće vam otići s kože ako se slučajno počešete po obrvama (što se meni znalo često događati - počešem obrvu i opa, pola nestalo!) i morat ćete ga istrljati micelarnom iz kože. D. mi veli da je njoj brzo spao, ali ona ima masnu kožu naspram moje normalne, pa uzmite i to u obzir.


Odajte mi vaše tajne - kako vi sređujete obrve? Imate li već Dipbrow i koju nijansu? Ili koristite pomadu nekog drugog brenda? Recite mi u komentarima.

Do idućeg čitanja, najgora bloggerica svijeta se odjavljuje,

J. :* 

P.S. Što se tiče šminke na licu:

tekući puder Catrice HD liquid Coverage 03 Sand Beige
korektor Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige
korektor Aura Correct Me! 305 Cool Ivory
kompaktni puder Aura Velvet Matte 312 Beige
Sleek Contour kit Light
rumenilo Sleek Suede

baza za sjenila essence I love stage
sjenila za oči essence I love sparkle (1., 3., 4.)
tuš Eveline Celebrities
maskara essence Plump! No clump

ruž MAC Diva    

2 komentara:

  1. što sam jutros skinula prstom onaj probni pokušaj na nepripremljeno lice... ali nakon toga sam lijepo stavila matirajuću kremu, stavila wet'n'wild primer, popunila rupe dipbrowom, fiksirala ga transparentnim puderom... betonirano, ne mrda nikamo nakon stavljanja.
    i, I kid you not, 8 sati kasnije, za probu, povukla prstom i tamo gdje nema dlaka boja je potpuno sišla. (na dlakama je ipak ostala, ali to mi je sporedno, tamo *imam* dlaka. ja bih imala obrvu i tamo gdje su rupe :( )
    znači, imamo novu kategoriju na ljestvici masnoga: otapa dipbrow. :facepalm:

    OdgovoriIzbriši