Invisibobble Multiband - konačno traka za kosu koja stoji na mjestu?

Moja priča s trakama za kosu je duga i tužna. Jako ih volim, i obožavam kako mi stoje... ali vlasnica sam čudnog oblika glave i divlje grive, što u kombinaciji završava tako da mi slabe trake jednostavno padnu, a one čvrste nakon nekoliko pokreta glavom počnu polako i sigurno puziti k zatiljku. Mic-po-mic i samo odjednom padnu s puštene kose, ili mi završe negdje oko repa/punđe ako je vezana.

I onda jedan dan ugledah reklamu za nju: Invisibobble Multiband!

Slika preuzeta s www.invisibobble.com

Invisibobble gumice obožavam i godinama samo njima vežem kosu - bilo u rep ili u punđu, a imam i one malene nano-gumičice za pletenicu (iako nju radije vežem prozirnim jednokratnim mikro-gumicama, invisiboblicu koristim za noćne pletenice s kojima spavam), i spadaju mi skupa s Tangle Teezerom u proizvode iz kategorije "KAKO sam ja trideset godina živjela bez toga?!" 

Službena stranica kaže:
The band effectively keeps strands of hair out of the face. The fine silicon grips on the inside of the hairband allow it to stay in place during exercise and give it an anti-slip effect.
ilivamga na hrvatskom:
Traka učinkovito drži kosu dalje od lica. Tanka silikonska pojačanja na unutrašnjoj strani trake za kosu joj omogućuju da ostane na mjestu dok vježbate i daju joj protiklizni učinak.

E, sad, ne vježbam, ali protuklizna traka za kosu? Koja još k tome ima Invisibobble spiralu iza (za koju nekako računam da bi se mogla zbog svog oblika uhvatiti za kosu s donje strane glave pa ju još bolje fiksirati)? Give it on!

Nije mi dugo trebalo da iznjuškam kako je na stranici Look Fantastic gotovo u pola cijene od onoga što ćete za nju platiti u Mülleru (ako se ne varam, u Mülleru je osamdesetak kn, a ja sam ju s Looka uz neke popustiće ulovila za oko 40.)
Putovala je oko 3-4 tjedna, a je li ispunila očekivanja saznat ćete uskoro.

Sad ću vas uz nekoliko slika sa stranice proizvođača i par svojih upoznati s trakom.
Samo pakiranje izgleda ovako:

Slika preuzeta s www.invisibobble.com

Djeluje obećavajuće, zar ne?
Ovako ju prikazuju raspakiranu:

Slika preuzeta s www.invisibobble.com

Trake postoje u crvenoj i crnoj boji. Ja sam odabrala crvenu.
Trakasti dio je platnen, debljine oko dva prsta. Netrakasti dio je klasični, plastični Invisibobble. Dužine, pretpostavljam, razmotanog običnog Invisibobbla.




Ovdje se jasno vide silikonske vrpce na traci, koje su onako ljepljivo-silikonaste na dodir i stvarno djeluju obećavajuće. Podsjećaju me na one silikonske anti-slip trakice u samostojećim grudnjacima i čarapama. Možda bi ovo mogla biti samostojeća traka za kosu?


Invisibobble dio trake, close and personal.

E, sada, kad sam vam sve o traci ispričala, sigurno vas zanima je li ispunila moja stvarno visoka očekivanja.
E, pa - nije. I je.
Kako to?
Čitajte dalje.

Znači, očekivala sam traku koju ću staviti na glavu i ona neće mrdati od tamo gdje sam ju stavila cijeli dan.
To NISAM dobila. Traka, zahvaljujući silikonskim vrpcama, ima malo jači grip, što znači da neće istoga trena, na prvi pokret glavom početi kliziti prema gore. 
Ali početi će nakon desetak minuta. I onda svako malo još pomalo kliziti, dok ne završi gdje i svaka druga trakus vulgaris domesticus. Negdje viseći na repu/punđi. 
Bolje je od obične trake, ali opet svako toliko moram ponovno namještati traku, a ain't nobody got time for that.

Enter life hack, ili da bolje kažem hair hack. 
Učvrstila sam traku s obje bočne strane glave ukosnicama (onim običnim, crnim, u-špangama), koje sam gurnula otvorenom stranom prema čelu (tako da zatvorena strana blokira traci put prema mom zatiljku), 



i jednu ukosnicu sam provukla kroz sredinu Invisibobblea i fiksirala ju skroz nisko na vratu (na slici se ne vidi jer su i ukosnica i kosa tamni).


Ovaj mali hack mi je bio dovoljan da se traka od jutra do večeri (upravo ju imam na glavi 11 sati) pomakne minimalno, te i dalje drži satelite i antene pod kontrolom. 
Ni s jednom trakom vulgaris nisam uspjela u tome, iz različitih razloga. neke su bile predebele, pa ih nisam uspjela obuhvatiti ukosnicom. druge su bile od klizavog materijala, pa su klizile iz ukosnice, a treće su bile preširoke, pa nisam mogla otvoreni kraj ukosnice fiksirati u kosu, te bi ukosnica otputovala skupa s trakom na sjeverni pol. 


Presuda?
Makar nije ispunila SVA moja (stvarno visoka) očekivanja, uz hack sam sasvim zadovoljna njome. Toliko zadovoljna da sam si danas naručila i crnu. 
Nadam se da vam je ova recenzija bila korisna i da će vam pomoći u odluci - kupiti skupu traku za kosu koja puno obećava, ili ne?

Koristite li vi trake za kosu? Koje i kakve su vam najdraže? Imate li najdraže hair-hacks?

Puno čupavih pozdrava,

XOXO
D.

Primjedbe

Popularni postovi