Čarobni vitamin B3 - The Ordinary Niacinamide

Danas ću vam ispričati o maloj bočici po imenu Niacinamid.
Niacinamid je, za nas laike, oblik vitamina B3 (ili, držite se - nikotinska kiselina 😂), i trebao bi djelovati na flekice, mrljice i čistiti i sužavati pore, balansirati lučenje sebuma, poboljšavati elastičnost kože i smanjivati sitne borice. Zvuči prilično impresivno, zar ne?

 Moj konkretno proizvodi The Ordinary, zove se Niacinamide 10% + Zinc 1% i dolazi u bočici od 30 ml s kapaljkom. Radi se o prozirnoj, srednje gustoj tekućini bez prepoznatljivog mirisa. Upute proizvođača su nanijeti ga ujutro i navečer na lice.
*slika preuzeta sa stranice proizvođača
E, sad, moja iskustva s njim su vrlo zanimljiva. S niacinamidom sam se prvo susrela u sampliću Skintegrine kreme Tria light koji sam nabavila za probu. Svidjelo mi se kako mi se koža ponaša s Triom, ali mi je bila preteška za ljeto, pa sam odlučila dati šansu čistom visokokoncentriranom niacinamidu.
Prva reakcija je bila: AJME, MAJKO!!! U roku od nekoliko sati mi je lice buknulo kao da sam u pubertetu, ili, još gore, u prvom tromjesečju trudnoće. Breakouti na sve strane. Zanimljivo, do jutra je većina prištića koji su poiskakali već počela prolaziti, u roku od 24 sata se polovina povukla, druga polovina bila pred prolaskom, ali su se stvorile dvije ture novih. Taj tempo nastajanja i nestajanja, kao i neuobičajena mjesta na kojima su se stvarali (tamo gdje imam najviše proširenih pora i tamo gdje mi se stvara najviše mitesera inače) naveo me na zaključak da se ne radi o klasičnom breakoutu, nego o tzv. čišćenju lica.
 Malo sam guglala i našla iskustva još korisnica koje su prošle proces čišćenja na početku korištenja niacinamida (pogotovo u ovako visokoj koncentraciji), i svima kojima se radilo o čišćenju su prištići, čvimbe i bubuljice samo nestali kao rukom odneseni kroz 10-20 dana. Oni kojima se nastavilo i nakon toga bili su oni kojima je to bila reakcija na sam proizvod, odnosno pravi breakout. Tako sam odlučila dati mu šansu bar 2-3 tjedna, kad sam ga već kupila, i nadati se najboljem.

Kroz 10 dana se najbolje i pokazalo: prištići su nestali kao rukom odneseni, a ostala je lijepa koža. Prvo što moram pohvaliti kod niacinamida je neagresivno matiranje. Nakon što ga nanesem, lice dobije baršunast izgled. U usporedbi s danima kada ga preskočim, rekla bih da se manje mastim od njega. Također, breakouti su puno rjeđi, koža djeluje čvršća, crvenila na obrazima je manje.
 Ne usuđujem se sve ove dobrobiti pripisati samo niacinamidu, jer sam kratko prije/poslije njega uvela u svoju dnevnu rutinu nekoliko azijskih proizvoda za hidrataciju i matiranje, pa bi oni lako mogli biti sukrivci za dobro stanje kože - ali definitivno primjećujem da mi koža bolje izgleda kada ga nanesem nego kada žurim pa ga preskočim.

Uglavnom, od mene dobiva veliki palac gore, prva bočica mi je pred kraj, druga je već na putu i planiram ga nastaviti koristiti!

Kakva su vaša iskustva s vitaminom B u njezi kože?
Jeste li već probali niacinamid? Neki drugi proizvod The Ordinaryja?

xoxo
D.

Primjedbe

  1. Meni je isto treci dan koza reagirala, izbacilo mi je puno malih crvenih puhica, na rubu sam da ga prestanem koristiti.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi