Love is in the air...

...everywhere I look around... lalalala...

Evo jedna romantična manikurica. Nije u redu imati krasnu MoYou London pločicu a ne isprobati ju, pa sam morala skinuti i neki uzorak s Princeze, odnosno Princess pločice br. 11.
Uzorci su standardno MoYou-asti, prekrasno se dižu i prenose, jedino što su XL - namijenjeni jako dugim noktima - pa onda na moje siročiće ode pola uzorka, a druga polovina završi po prstima i kožici. Što reći... čišćenje je bilo zabavno. ;)

Nokti su siroti. Ako sam ih prije desetak dana kratila, sad sam ih giljotinirala. Sjećate se onog nokta na malom prstu koji je imao susret s vratima? E, posljedica susreta je konačno izrasla iz ploče nokta, pa sam odlučila prestati ga krpati i sve ih skratiti na tu duljinu.

Na noktima su (opet) OPIji, Hey baby iz Gwen kolekcije i Vant to bite your neck iz Euro-Centrale. Stavljala sam ih standardno - u križ: gdje je Hey baby podloga, pečat je Vant to bite, a gdje je Vant to bite podloga, pečat je Hey baby.





Eto, toliko od mene i mojih mini-mini noktića i tužnih zanoktica.

Što vi radite kada pukne nokat? I kako tretirate zanoktice?

XOXO,
d.


Primjedbe

Popularni postovi