Valentines... again

Ovaj put malo manje razmuljano, rekla bih. :)
Nisam zapravo cura za bijele lakove. Probam svako toliko, ali osjećam se polugolo. Znam da su bijeli efektniji i kontrastniji, ali puno više volim nudaste lakove kao bazu za nail-art - pa sam i ovaj put posegnula za svojim najdražim nudačem.

Da ne duljim, isti uzorak s MoYou Princess 11 pločice, u društvu dva OPI laka: My Very First Knockwurst i Gloria Red kao pečat i akcent.
Nokti su, nažalost, nastradali, sve sam ih morala kratiti :(, a zanoktice su horor. (Osjetljive dušice, preskočite slike...)






Jeste li vi nabacili neku prigodnu manikuru? A što ste dobili za Valentinovo?

XOXO,
d.



Primjedbe

  1. Aaaa Princess in Action :)
    Super ovo izgleda, ali priznajem, osjetljiva sam dušica i kad sam ti vidjela zanoktice i mene su moje zaboljele... :(
    Jesi li probala to mazati čime? - Nevenova mast, Afrodita kremica...?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da bole i na pogled... imam problem s mazanjem kremicama: kontraindicirane su sa zdravstvenim problemčićem koji imam na lijevoj ruci (zbog kojeg na slikama i gledate desnu, slikanu lijevom - iako sam dešnjakinja). ako i mrvica kreme dospije na prste lijeve ruke na koje ne bi smjela, unazadi mi terapiju poprilično. onda ju koristim jako, jako oprezno i ne koliko bih trebala (koristim tešku artiljeriju: čisti karite maslac), pogotovo s obzirom na to da mi radno mjesto uključuje kredu.

      Izbriši
    2. U svakom slučaju suosjećam...
      Osim što ne izgleda baš privlačno vjerujem da je jako bolno :(

      Izbriši
    3. ZNALA sam da mi je manikura nekak poznata!!!
      Pa ti si Mad_Hatter!!!
      (OK priznajem, dugo mi je trebalo, ali... :P )

      Izbriši
    4. lol! je, ta sam, i luda, i klobučar! :) ono, nije neka vojna tajna, imam link na blog u potpisu :P
      je li me odala krema ili kreda? ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi