Lassie se vraća kući

Već sam rekla, ne ide mi ovo pisanje bloga. Pogotovo pisanje bloga koji ovisi o fotografijama, koje pak ovise o dostupnom svjetlu. Fotografiram smartphoneom i nema šanse da bez direktnog dnevnog svjetla uslikam išta što me ne bi bilo sramota objaviti. Onda mi se zareda...
a) magloviti i oblačni dani dok je manikura svježa, sunce prigodno grane kada već imam pristojan tipwear, i nestane čim ponovno svježe nalakiram
b) dva puknuta nokta
c) dvije fail manikure koje mi je bilo neugodno nositi, a ne slikati i objavljivati.
I tako, a+b+c=nema me na blogu skoro mjesec dana.
No, s druge strane, nije da sam nekome nedostajala ;)

Ali evo, konačno sam uspjela nalakirati i uslikati nešto pristojno: Golden Rose Holiday 55.
Radi se o jednom od GR hrapavaca iz prvog dijela popularne Holiday kolekcije (koju stalno nadopunjavaju genijalnim novim nijansama).
Ne znam jesam li već spomenula, ali obožavam GR pjeskiće, lako se mažu, liquid sand efekt je prekrasan, dugotrajni su na noktima... još da ne koštaju 35 kn (što samo po sebi ne bi bila tolika tragedija da u susjednim zemljama nisu UPOLA jeftiniji! :( ), imala bih totalni Pokemon-sindrom (moram skupiti sve!).
Ovaj primjerak je hladno-plava boja s puno sitnog i krupnog glittera u sebi.




Pogled izbliza na teksturu:

I još jedna s realnom bojom:

Volite li vi liquid sand finish? Čiji sandići su vam najbolji?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi