Angora Cardi

Počastila sam se još jednim Essiejem.
Divni su mi, obožavam njihovu široku četkicu (samo W'nW Megalast četkica mi je toliko lagana za rad kao Essiejeve), fine su teksture, na noktima mi traju po 5-6 dana bez ikakvog problema, uz minimalni tipwear (naravno, Essence BTGN top coat koji sve to zapečati se podrazumijeva ;) ). Onda dolazimo do pitanja: zašto ih nemam više? Pitala sam ja i samu sebe to, više puta, i svaki put dođem do odgovora: nijanse.
Essie lakovi su više standardnih, konvencionalnih boja i nijansi. A toga većinu imam, u ovoj ili onoj izvedbi. Ono od čega mi srce zakuca brže su neobični finishi, teksture i čudne, nesvakidašnje nijanse. Ono što OPI izbacuje. Što da radim, ne mogu si pomoći...
No, ipak, ne znači to da me neće i pokoji Essie očarati. :)

Najnovija akvizicija zove se Angora Cardi. Dio je Cuddle with Color jesenske kolekcije iz 2009. Radi se o prljavo-ljubičasto-smeđoj nijansi creme finiša koja daje potpuno prekrivanje u samo jednom sloju.




Pečati su e-bay, kopija Born Pretty pločice s pahuljicama, i imam svaku pohvalu za njih, svaki uzorak se prekrasno dao podići.
Lak kojim sam pečatirala je bijeli Flormar Matte m01.
Recimo da sam pokušala vratiti dašak zime u ove neobično proljetne dane, iako prognoza kaže da će mi uskoro snijega biti preko glave. :) Neobičnu kombinaciju podloge i uzorka pripišite mojoj nestrpljivosti: morala sam odmah isprobati i pločicu i lak, pa kud puklo. ;)

Kakve boje i uzorke vi nosite ovih toplih, ne-zimskih dana?

XOXO,

d.


Primjedbe

Popularni postovi