Tutti Frutti

Da, bila sam lazy daisy ovih dana. Nije da nisam lakirala, ali - ili je lak već viđen u plain Jane varijanti, ili je kožica u takvom stanju da mene boli srce kad ju gledam, i ne želim izlagati cijenjeno čitateljstvo takvim traumatičnim prizorima.
Mislim, nije ni danas puno bolja, ali manikura je ispala tako dobro da se nadam da ćete zažmiriti na stanje kožice (kreda, kreda, MRZIM kredu!!!).

Naravno da mani ima pozadinsku priču. Imam jedan ludi šesti razred, koji me već tjednima kritizira kako cijeli tjedan čekaju petak da vide kakva ću čuda imati na noktima, a ja se onda pojavim s "običnim" lakom. Razočaranje, oh, kakvo razočaranje.
Sutra imamo Eko-dan u školi, a moje zaduženje je sa spomenutim ludim šestašima raditi na njihovim voćnim salatama. Pa sam odlučila ne razočarati ih ponovno, i napraviti nešto prigodno. :)


E, sad, što se sve tu nalazi?
Nalazi se OPI Mimosas for Mr. and Mrs. - lak koji sam kupila kao bundle s Lanai-ing, i pritom razmišljala jesam li grdno pogriješila, jer ga po cijelom prostranstvu interneta kude kao teško-mazivog.
Pobogu, ZAŠTO?! Ja stvarno ne kužim. Nosim ga treći put, i s dva malo jača sloja dobivam savršeno prekrivanje. S dva tanka bude onako, lijepo sheer. Uopće nije streaky, nanosi se baš lijepo ravnomjerno.

Evo jedna slikica samih Mimoza:


Čak bi što se mene tiče mogle biti i više sheer, kada me uhvati jelly faza.

Nazad na moju voćnu salatu na noktima.



Uz Mimosas, na noktima je crveni Konad (ubijte me, ne znam naći gdje mu je broj/kod/naziv/štolivećima. Znam da je Konad i da je crven.), uzorak je s MoYou Princess 11 pločice, posao je odradio fenomenalni jelly pečat s Ebaya. Stvarno, s dobrom opremom pečatirati može baš svatko. :D Uključujući i mene. ;)
Ne znam kako se vama čini, ali ja sam s manikurom baš zadovoljna. :)



Eto, toliko od mene za ovaj post.

Kako vam se čini kombinacija svijetlog laka i pečata? Meni je svojevrsno otkriće. :) Na kakvim podlogama vi najradije nosite pečate?

Pozdrav,

d. 



Primjedbe

  1. Divan post !
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi