The X- Files

Da, žive smo!!! Samo nikad od nas poštenih blogerica :D. J. bar ima pošten izgovor, žena riješila obrazovanje pa se šmuca po svijetu. Ja sam samo plain ole ljenčina. Ove godine na godišnjem ni disala ne bih da nisam morala.
ALIIIIIIII... ovo zaslužuje post, i to jedan pušten na vrijeme.

Što je najbitnije za dobru manikuru? Naravno, nokti! A za dobre i lijepe nokte, treba vam i dobra i lijepa turpija ilitiga rašpa. Danas vam prigodno pišem (pjevam ode i hvalospjeve) o svojoj najdražoj turpiji.

Da, držim vas još malo u napetosti. Pogađajte, je li to OPI? Je li to Zoya? Je li to ekskluzivni češki kristal dobavljiv samo putem interneta?

NE! Radi se o staklenoj rašpici iz... Lidla! Koja košta cijelih strašnih 22 kune.
Rašpa je toliko dobra da sam OPIjevu pospremila i ne koristim ju više.
Tehnički podaci: 14 cm duga, 11 mm široka i 3 mm debela.
Umjetnički dojam: Krati nokte savršeno, lijepo ih zaglađuje, a dovoljno je tanka da se njome može pristupiti i onim dijelovima nokta uz sam prst. Za razliku od kartonskih rašpi kojima sam si bezbroj puta porezala kožu prsta žustro stružući nokat, s Lidlicom mi se to nikada nije dogodilo.
Ne tupi se, ali ono, NIMALO. Mislim da preko pola godine koristim ovu jednu, možda čak i duže. Treba ju samo s vremena na vrijeme oprati pod mlazom vode, osušiti i turpijate dalje do mile volje.

Izgleda ovako:
zapakirana


otpakirana


Ali, nije sve savršeno. Ima jednu manu. Naime, na moju veliku žalost (i moje mame, kojoj se njezina slomila) nije dostupna u stalnoj ponudi, već samo u sklopu posebne ponude ponedjeljkom ili četvrtkom.



Dobra vijest? TO JE IDUĆI ČETVRTAK, 25. KOLOVOZAAAAA!
Znači, svi vi koji želite lijepo urediti noktiće, bris u Lidl u četvrtak i opskrbite se najboljim rašpicama na svijetu za smiješno male novce (ali pazite, ostavite dvije za moju mamu, ili ćete imati posla sa mnom!)

A kad ste već tamo, i ova pinceta s ugrađenim svjetlom je vrh. Također je poslala puno skuplju (ne smijem ni napisati koliko sam ju platila!) inox pincetu na godišnji. Mana joj je samo to što se nakon određenog vremena boja počne ljuštiti, pa pretpostavljam da će u vlažnom kupaoničkom okruženju i prohrđati kada se jednom oljušti do kraja. Ali, za 22 kn dobit ćete sigurno 6 mjeseci vrhunskog čupkanja obrva i svih drugih neželjenih dlaka.

Čime vi uobičajeno kratite nokte? Imate li najdražu rašpu? Jeste li već probali ovu iz Lidla? Planirate li?
Puno pozdrava i ugodno rašpanje,

d.

Primjedbe

Popularni postovi