Gloria in excelsis

Danas sam opet točkasta. Znam, ne možete povjerovati! xD









Na zadnjoj slici sam se malo igrala postavkama zasićenosti bojom, da dobijem realniji prikaz boja. To bi bilo skoro ono što se vidi uživo na noktima.
Inače su obučeni u OPI Gloria red (lakić koji se u dva-tri navrata mogao nabaviti uz časopis Gloria po cijeni od 45-50 kn, i koji mi je jedna draga Jelena ganjala po pola Zagreba jer ga u mom gradu više nije bilo za kupiti), moj prvi OPI lak zbog kojeg sam se i zaljubila u OPI. Točkice i akcent su napravljeni Essence Stampy 02 Stamp me black, najpigmentiranijim crnim lakom s kojim sam se susrela. Doslovno prekriva SVE u samo jednom sloju i volim ga do neba i nazad! <3

Imate li vi najdraže crvene i crne lakove? Zašto ih volite?
Toliko od mene za danas, do idućeg lakiranja,
pusa,
Dee

Primjedbe

Popularni postovi