Pečatiraj me nježno

Prije nekog vremena je Born Pretty web-shop imao pločice za pečatiranje na apsurdnom sniženju. S 5 dolara na 0,99 dolara, uz besplatnu poštarinu. To se moralo iskoristiti, pa sam se pomamila za nekim pločicama.
Što se samih pločica tiče, moram reći da sam malo razočarana. Neki uzorci zapinju dok se stružu, drugi se ne daju baš lijepo pokupiti pečatom... Nisu baš kao MoYou... No, dobro, nisu ni koštali kao MoYou ;)

Za ovu manikuru sam iskoristila (jedini) uzorak koji je htio surađivati s mojim Essence Stampy crnim lakom (????? dakle, uzorci koji surađuju sa sivim L'Orealom, a odbijaju suradnju s lakom za pečatiranje? Svašta!), preko mog najdražeg nudača, OPI Knockwurst.

Suradnja pločice i laka, kao što ćete vidjeti, nije bila fantastična, ali baš sam namislila imati crni uzorak preko nude laka, pa je ispalo kako je ispalo.






Koje vi boje najviše volite pečatirati/vidjeti pečatirane preko nude lakova?
Do nekog boljeg pečatiranja,

XOXO,
d.


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi