Tartan skittelette

Ponovno Essie Angora Cardi, ovaj puta u skittelette izvedbi sa zanimljivim tartanastim uzorkom pečatiranim preko njega.

I inače sam slaba na tartan uzorke, bilo na odjeći, bilo na modnim dodacima. I na noktima ih volim, ali nisam imala živaca raditi tartan/Burberry uzorak trakicama (mlade dobijem dok polijepim pa poskidam trakice... Nemam ja strpljenja za to!). E, zato sada imam kopiju MoYou tzv. krojačke pločice (radi se o Fairytale kolekciji), na kojoj ima jedan lijepi tartanasti komad. Žao mi je samo što nije dovoljno velik da mi prekrije cijeli nokat na ovoj duljini. (Iako, uskoro bi mogao biti dovoljno velik za cijeli nokat, jer je palac obostrano lijepljen vrećicom za čaj :šmrc!: i samo čekam kad će otići u vječna lovišta.)

Uglavnom, već viđeni Angora Cardi je full-houseiran Max Factorovim Snow White, bijela podloga je pečatirana Angora Cardijem, a Angora na srednjaku je pečatiran Essence Stampy bijelim lakom za pečatiranje (koji je sada već toliko gust da ga skoro u komadima vadim iz bočice :) ali za pečatiranje funkcionira savršeno :) ).

Mrzim ove tmurne dane jer je zlo uslikati boje, čak i ispred prozora. Užas! Sve sam bliže odluci da odvojim vrijeme za izradu primitivnog light-boxa... Još da pronađem treću lampu (ZNAM da ju imam negdje u kući, ali pitanje za milijun kuna je - gdje?! A dobri stari Murphy kaže da ću ju pronaći cijelih 5 minuta nakon što kupim novu -_- ), i prebolim ljenjivitis...

Uglavnom, dosta priče, evo slika. (Probala sam malo tweakati ekspoziciju, zato neke djeluju svjetlije od drugih. Realna boja je... na nekom drugom blogu. :( )
Kutikule su postojano rasušene, zanoktice od hladoće se listaju kao croissant... :(






Kakve uzorke vi volite? Tartan, pepita, kašmir...? Ili vam tkaninasti uzorci nisu baš po volji?
XOXO
d.


Primjedbe

Popularni postovi