Sparrow Me the Drama

Opet me nema desetak dana jer mi je zadnja manikura bila fejluša. Tri puta sam ju popravljala i prepravljala, i na kraju nisam bila zadovoljna, pa ju nisam ni slikala.
I ova je skoro otišla u eru neuslikanih, ali opet sam kupovala lakiće :facepalm: :facepalm: :facepalm:, pa sam htjela pokazati novopridošlice.

Inače, kada zbrojim Konade za pečatiranje koji su mi stigli i nekoliko OPIja koji su mi došli u zadnje vrijeme, imam problem: ne stanu mi više svi lakovi koje imam u kutiju za lakove :facepalm: - krivi su OPIji. Zašto, o, zašto moraju imati tako široku bočicu da mi 2 OPIja zauzmu mjesta koliko 3 laka s normalnom bočicom?! :( Sad moram ili počistiti lakove koje ne koristim iz kutije, ili dodati još jednu za one lakove koje ne brojim (top coatovi, bazni lakovi, lineri za nail-art i lakovi za pečatiranje), da mi u velikoj ostane mjesta za dalje ovisničko kolekcionarstvo.

O samom lakiću: Sparrow Me the Drama je hladnije ružičasti lak creme finisha iz Pirates of the Caribbean kolekcije iz 2011. godine. Boja je istovremeno i intenzivna, i pomalo prigušena. Nešto između žvaka-ružičaste i prašnjavo ružičaste, rekla bih. Ovisno o osvjetljenju, asocira me malo na jednu, pa malo na drugu. Prekriva solidno u 2 sloja, iako je se linija ploče nokta na svjetlu još lagano nazire.

Uglavnom, kao što rekoh, i ova manikura je skoro završila kao fail. Prvo sam nalakirala Sparrow u 2 sloja, pa išla pečatirati uzorak. Loše odabran uzorak, loše odabranom bojom. Što je rezultiralo nabacivanjem još jednog sloja Sparrow preko pečata, koji još lagano probija na nekim noktima. Sve skupa je trebalo dolje, ali bilo je kasno i bila sam umorna, pa ću onda šetati ovako iućih nekoliko dana.





Eto, toliko od ružičaste mene za ovaj put, iduća manikura bit će idući lakić koji sam kupila.
Učini li se vama ikada da imate previše lakova? Što onda radite? U čemu držite svoje lakove?

XOXO,

d.

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. čim sam vidjela da ga je RDF objavila na prodaji, skočila sam. on mi je ostao neprežaljen iz piratske kolekcije, skupa s planks a lot - ali ovo mi daje nadu da će i njega netko staviti u prodaju jednog dana. ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi