Candy, Candy, Candy, I can't let you go

Oni koji me poznaju znaju da već dugi niz godina nisam u prijateljskim odnosima s Essence lakovima iz njihove redovne linije. Prvo su bili Color and go u onoj klasičnoj bočici. Osim što bi se zgusnuli nakon drugog-trećeg lakiranja, meni bi i uz bazni lak i nadlak spadali s nokta u roku od 24 sata. Samo bi se oljuštili u komadima. Onda su im promijenili bočicu u onu ljupku zaobljenu, strukiranu a'la Bourjois... navodno su i formulu promijenili, no ta promjena se nije odrazila na trajnost na mojim noktima. Posudila sam jedan sestrin, posudila sam jedan mamin, i odustala od njih do daljnjeg.
Ono što me cijelo vrijeme mučilo je sljedeće: kako, o kako su u stanju napraviti LE i TE lakove s tako dobrim formulama (veliki sam fan njihovih lakova iz kolekcija), a u redovnoj liniji koja nudi takav divan izbor nijansi - ovaj očaj?!

Onda su izbacili novu The Gel liniju. Ista bočica, novo ime, nove nijanse - a navodno i nova formula. Dee je skeptična. 
U toj svojoj skepsi zaobilazila sam ih dosta dugo. Ustvari, ne... nisam ih toliko zaobilazila. Ustvari sam kupila jedan, ali nekako mi se nije dalo isprobavati ga. Mrzim nalakirati nokte samo zato da bi mi lak pao s njih idućega dana. Pa taj lak stoji i dalje neotvoren u kutiju za lakove.
Ali konačno sam odlučila stvarno im dati priliku. Uhvatila me neka manija za jelly lakovima, pa zadnje tri manikure nosim samo takve: nudaste jellyje kroz koje mi se prozire linija nokta. Lakove koje sam ustvari do prije dva tjedna prezirala i mrzila iz dna duše. Iz toga razloga ih imam cijela tri. I to samo ako stavim manje slojeva (kupljeni su isključivo zato da ih nosim nadograđene do bar crelly pokrivnosti). Nije mi bilo druge, nego otići do DM-a i kupiti si jedan lijepi ružičasti nude gelasti jelly. A kako me ovakve faze uhvate jednom u ... hmmmm... ne, nije zabilježeno u mojoj povijesti lakiranja još da me uhvatila faza nude jellyja... baš mi se nije davalo neke velike novce za lak koji neću nositi često.
Enter Essence The Gel u nijansi 05 Sweet as Candy. Za cijelih 12 kn, dvije muhe jednim udarcem: imat ću svoj jelly, i isprobat ću The Gel liniju.







Rezultat? S formulom laka sam jako zadovoljna. 18 sati kasnije, lak se još nije počeo dizati u plahtama (kucam u drvo, puj-puj da ne ureknem!), na samu formulu i mazivost nemam zamjerki: već prvi sloj je dao lijepu jelly prekrivnost, nanosio se ravnomjerno bez ostavljanja ružnih pruga karakterističnih za svijetle i prozirne lakove, drugi sloj je dao jako lijepu prekrivnost.



Kao što vidite na slikama, radi se o svijetloružičastoj jelly nijansi koja daje izgled geliranih noktiju. Ako imate izrazito bijele vrhove poput mene, dobit ćete i pomalo french dojam. Po mom skromnom mišljenju, izgleda vrlo damski i elegantno, i spada u one nijanse koje su primjerene za gotovo sve prilike (izuzev, možda, rave-partyja ili death-metal koncerta).






Po običaju, molim vas da zanoktice zanemarite, klasnični kreda-spužva-jaomeni sindrom... 
Toliko od mene iz moje bademaste jelly faze. Vidjet ćemo koliko će me držati.
Volite li vi jelly lakove? Koji su vam najdraži?

Pusa,
d.


Primjedbe

Popularni postovi