Pinteres made me do it

Inače nisam neki strašni fan Pinteresta, ali s vremena na vrijeme zalutam tamo, potrošim par sati na gledanje divnih manikura, pospremim si nekoliko na board za nokte... a tu i tamo me neka toliko osvoji da ju moram kopirati pod hitno. Ovo je jedna od tih.

Znači, ovo je krivac za moju zadnju manikuru:


U kombinaciju boja sam se jednostavno zaljubila, dva dana preslagivala po kutiji s lakovima i na kraju se odlučila za najbliže nijanse koje posjedujem (i opet uspjela jednu promašiti, SAD sam tek shvatila koju sam trebala umjesto nje... ali o tome ću kasnije.).
Ovo je moja verzija priče:




Što se pojavilo na mojim noktima?
Ova rozasto-nude je već spomenuti Maybelline Colorama Love this sweater.
Siva je L'Oreal Color Riche 604 Metropolitan
Ova blijedo-nude je OPI Mimosas for Mr. and Mrs.



 I gledajući slike, pada mi na pamet da sam možda umjesto L'Oreala trebala uzeti OPI Taupe-less beach...










 I jedna klasična insagramska kompozicija :D



Ovoj zadnjoj oprostite sve mane, snimao ju je moj petogodišnji asistent, i za prvi pokušaj nail-photography mislim da je super ispalo :D

Inspirirate li se vi društvenim mrežama?

Do iduće manikure vam mašem!
d.



Primjedbe

Popularni postovi