Catrin Natural 100 UV Mineral Sunkill RX

Došlo tako ono doba godine kojeg se masnokošci užasavaju: sunce piči, mi roštiljamo, a lice nam blista. 

Svi masnokošci koji su ikada pokušali zaštititi lice od sunca suočili su se s tužnom istinom: od SPF-a se sjajite kao tepsija, a k tome postoji ozbiljan rizik od izbijanja groznih, odvratnih potkožnih prišteva. 

Sve kreme koje sam do sada isprobala, a obećavale su matiranje i da su primjerene osjetljivoj i reaktivnoj koži razočarale su me. Završila sam slaninasto-pirštava. Na kraju sam zadnjih par godina furala najnezdraviju varijantu: ništa na licu, odnosno onu šaku jada iz bb kreme koja ostane kada ju baš jako, jako tanko naneseš. To mi se prošle godine obilo o glavu, pa sam prvo kao trudnica, a potom kao friška rodilja, zaradila melasme iznad jagodica, koje sada izgledaju kao grozni sivozeleni podočnjaci. Zato sam ove godine odlučila konačno pronaći SPF koji će mi odgovarati.

Probala sam DM-ov Sundance matirajući fluid. Oooooooo, koji flop! Ne samo da nije matirao, nego sam do kraja dana imala potkožne gadosti koje su zacjeljivale sljedećih nekoliko dana.

Enter: Menni! Da, ista ona Menni što nam je otkrila blendere s Alija. Predložila mi je Catrin Mineral Sunkill. A ja sam već naučila, kad Menni kaže hop, ja spremno skočim, i još nisam požalila!

Sad o tom mističnom čudu: Catrin (ne znam kako vi, ali ja cijelo vrijeme dok ovo pišem pjevušim u bradu: "Na stanici u Puli, pod vrelim suncem leta..." :D ) Mineral Sunkill nije SPF krema, nego - SPF puder! 

Dolazi u malenoj plastičnoj valjkastoj posudici s prozirnim donjim dijelom te plastičnim bijelim poklopcem na kojem je napisan naziv i SPF (koji nije ni malen, 46). Nosim ga u torbi već danima, natpis se još nije izlizao, pa mi se čini da je s te strane OK. U posudici se dobije 3 grama proizvoda.
(Originalno sve dođe zapakirano u kartonsku kutijicu, ali nju sam davno, davno bacila u smeće, prije nego što mi se upalila lampica da bi ovo možda bila dobra tema za post. Facepalm.)



Na gornjoj strani posudice je maleno ogledalce - čini mi se od folije. Možda plastike. Nije neki spektakl, ali u nedostatku ničeg boljeg, moglo bi poslužiti.


Poklopac se skida na "klik" (iako sada dobro prianja, bojim se da bi se mogao izlizati pa otvarati u torbi, što mi ne bi bilo milo), a kada ga se ukloni dođe se do spužvastog puff aplikatora (ispričavam se, korišten je ;) ). 
Postoji i druga varijanta, s četkicom, ali za nju sam u startu pročitala prilično slabe recenzije - dosta žena se žalilo kako je oštar i grebe ih i neravnomjerno nanosi proizvod, pa sam tu varijantu odmah prekrižila.


Dio s aplikatorom se može odvojiti od prozirne kutijice, na koju je pričvršćen navojem. U posudici se nalazi jako fino mljeven prah svijetle nude boje.

Malo o samom proizvodu: sastav mu je, kažu, jako dobar. 
Mica, Bismuth Oxychloride, Titanium Dioxide,  Zinc oxide, CI 77492, Silica, CI 77491, CI 77499, Quartz, Sapphire powder
CosDNA ne kaže ništa ružno o njemu: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_aa59367481.html
Kako, već sam rekla, ne govorim ingredientish, vjerovat ću im na riječ. 

Nanosim ga ili priloženim aplikatorom ili vlažnim blenderom, ne mogu se još odlučiti koja metoda nanošenja mi je bolja.
Kada se nanese, postane transparentan.
Ispod imate dvije slike unutarnje strane mog zapešća, gdje na prvoj nemam ništa, a na drugoj sam preko vena na zapešću nanijela Catrin. Ja razlike baš i ne vidim, ne znam kako vi :D 





Što se dogodi kada ga nanesem? Matira me ravno deset minuta, a onda kreće lagano prosijavanje (tako da ga nikada ne koristim samog nego povrh pudera za matiranje), ali, s vedrije strane, ne budem u roku od 10 sekundi sjajna kao Sunce. Blotanje i ponovno matiranje i aplikacija Catrina su obavezni kroz 3-4 sata.
Gadosti od njega još nisam dobila, ali ne koristim ga svakodnevno (malo sam vampirski nastrojena, pa dane najradije provodim u zatvorenoj prostoriji pod umjetnim svjetlom, a iz kuće, kada mogu birati, izgmižem eventualno predvečer, ako su zujave krvopije milostive), nego po potrebi, pa se ne mogu baš zakleti da je potpuno breakout-proof

Nabaviti ga se može na e-Bayu, po cijeni od 10-15 dolara za ovu verziju koju ja imam (3 grama), odnosno dvadesetak dolara za veće pakiranje od 12 grama. 

Jeste li već iskušali ovakvu verziju SPF zaštite za lice? Koje vam je inače najdraža SPF krema? Koje je najgora koju ste ikada stavili na lice?

Puno SPF-om zaštićenih pozdrava,

d. 

Primjedbe

Popularni postovi