Blue bonbons

Krećem punom parom!
Kako imam hrpu "arhivskih" manikura - uspjelijih i onih malo manje uspjelih, onda ću neke od dana između lakiranja kratiti postanjem njih.



Radi se o meni jako dragoj manikuri koju često ponavljam kada nemam inspiracije za nešto drugo, ili kada mi trebaju veseli nokti da mi dignu raspoloženje. 
Osnova je Catrice No snow petrol, koji je na prstenjaku i srednjaku (i palcu, ali on mi je vrlo nefotogeničan pa ga onda diskriminiram) matiran Manhattan Pro matt top coatom, a na kažiprstu i malom prstu nadograđen Smart Girls Get More #66 iz prošlogodišnje božićne LE kolekcije.
Catrice No snow petrol je lijepa petrolej-plava boja s nježnim plavičastim shimmerom, koji se ustvari vidi samo na suncu. U sjeni djeluje kao creme finiš. Maže se standardno dobro, dovoljna su dva tanka sloja.
SGGM #66 je prekrasni plavac, jelly baza s puuuuuno shimmera. Čula sam da ga uspoređuju s China Glaze Dorothy Who, i OPI Absolutely Alice. O točnosti usporedbi ne bih, jer niti jedan nisam vidjela uživo, ali ovaj malac šljašti toliko da ga otkako ga imam nisam nalakirala na sve nokte nego samo kao akcent.

Kako vidim da sam već skupila neku publiku (znatiželja je ubila mačku  ali i neke natjerala da kliknu onaj link u mom potpisiću i hvala im na tome ), pitanja za diskusiju za vas, cijenjeno čitateljstvo: volite li mat-shimmer/glitter kombinacije? Jeste li isprobale koji od ovih lakova i kakvi su vam dojmovi?

Šaljem vam pusu i pozdravljam vas do iduće manikure,

Dee


Primjedbe

Popularni postovi