Golden Rose Holiday 58

Podlegla sam i ja trendu liquid sand lakova. Opirala sam se dosta dugo, svaki puta kada sam prolazila pored GR štanda zastala i gledala ih, a onda našla swatch jednoga koji sam MORALA imati.
I evo ga, predstavljam vam Golden Rose Holiday 58.

(upozorenje: iduće slike sadržavaju zanoktice i suhe kutikule.)

na dnevnom svjetlu:



blic:


Radi se o crnoj bazi s puno crvenog, zlatnog i ljubičastog shimmera, koji mijenjaju boju ovisno o osvjetljenju. Na slikama su dva sloja, iako je i samo jedan sasvim lijepo prekrio nokat, no htjela sam malo jaču teksturu pa sam dodala i drugi. Lak se lijepo maže, brzo suši, o trajnosti ću više znati kroz koji dan, ali mogu ga pohvaliti, dva dana na noktima bez chippanja i tipweara. 
Nokti su stradali,  morala sam ih skratiti do kraja :(

Kakvo je vaše mišljenje o liquid sand lakovima? Volite ih, mrzite ili ste ravnodušni? Koji su vam najdraži?
Pozdrav do idućeg lakiranja,

dee


Primjedbe

Popularni postovi