Točka, točka, točkica...

Kako jedan od blogova koje gotovo pobožno pratim od njegovog osnutka, Girlysh beauty blog, ima rođendanski natječaj, a nagrada je prekrasna OPI kristalna rašpica i Illamasqua Throbe lak, morala sam sudjelovati. (Da se razumijemo, svjesna sam da pored cura koje konadiraju, crtaju, rade s trakicama i tome slično, moje točkice lakirane u polumraku u ponoć nemaju šanse, ali morala sam bar pokušati.)
Tema je bila signature manicure, tj. manikura koja bi bila moj osobni potpis. U zadnje vrijeme to bi definitivno bile točkice, jer ih je najlakše brzo i precizno izvesti u ponoć u polumraku. (Da, spominjem ponoć i polumrak često, u nadi da će netko možda na račun toga zažmiriti na detalje koji nisu pod špagu, i povjerovati da ih na dnevnom svjetlu u pristojno vrijeme bolje izvedem XD.) A da ne budu dosadne, onda dodam akcent nokat ili dva, obično obrnutih boja. Nokat šeta ovisno o raspoloženju. Danas je to na jednoj ruci kažiprst, a na drugoj prstenjak.


U glavnim ulogama su ponovno OPI Pink flamenco i Bourjois 10 days 14, ne mogu si pomoći, jednostavno mi se prekrasno slažu. 
Prošlu manikuru preskačem jer je bila fail i još k tome loše uslikana.
Budite mi veseli, pozdravljam vas do idućeg lakiranja,

Dee

Primjedbe

Popularni postovi