My lamb knockwurst

Danas je na red došao još jedan dio mini-haula s Ebaya, OPI My very first knockwurst.
Knockwurst je dio njemačke kolekcije, i kada je tek izašao, ustvari, ostavio me prilično hladnom. Ne nosim svijetle lakove prečesto.
Ljubav se dogodila posredstvom jednog drugog laka. Na forum.hr-u je lee s girlysh.com predstavila svoj novi prekrasni Tom Ford Sugar dune, koji me apsolutno oborio s nogu. I koji si nikada pa ni onda neću moći priuštiti. Pa sam se manijakalno bacila u traženje cjenovno prihvatljivog dupea. U toj potrazi su dosta često iskakali swatchevi Knockwursta, koji mu je pomalo sličan, no poanta je u tome da je prekrasan sam za sebe, i malo pomalo sam se zatreskala u njega (čisti polish-crush) i svako toliko zavirivala swatcheve, pa ga gledala na Ebayu... a kako nemam ni rođendan ni imendan, niti neku drugu priliku za dobiti darove u skorije vrijeme, puno pričati o njemu i nadati se da će netko shvatiti što pokušavam reći pa mi ga donijeti s mašnicom nije bila opcija. Pa sam na kraju pukla i kupila ga skupa s Gwenićima.

Ali da ne duljim, evo jedna večernja slika Knockwursta prije nadogradnje:


Radi se o blijedo, blijedo ružičastom nude laku cream finisha koji noktima daje određenu dozu elegancije. Mazivost i prekrivanje su jako dobri, mogao bi prekriti u samo jednom pažljivo nanesenom malo jačem sloju, ali ipak preporučam staviti dva, za ujednačavanje nanosa.

E, ne bih ja bila ja da sam ostala šetati s elegantnim nude lakom bez nadogradnje, pa sam se malo igrala trakicama i iskopirala jednu manikuru s Pinteresta.
Znači, Knockwurst + L.A.M.B. (koji stopostotno nabavljam full size, lak je predivan po svemu!)


Ne, kožica i kutikule nisu upackani, nego toliko suhi da blješte na slikama :(


I malo foto-spamma :)








Inače, nakon lakiranja me Knockwurst jako podsjetio na jedan lak koji imam već neke dvije godine, Catrice Hollywoods fabulous forties LE, The nude scene. Swatch je pokazao da su stvarno slični, razlikuju se u pola nijanse i pola tona, i da OPI nije toliko maziviji i bolje prekriva (Catrice sam rijetko nosila jer mi je išlo na živce što ga je teško izjednačiti) već bih lupala glavom o zid što umjesto njega nisam kupila neku boju koju već nemam u kutiji.
I da, totalno moram nabaviti plastične žličice i poswatchati si sve iz kutije jer sam opasno počela kupovati dupliće...

Volite li vi nude lakove? Same ili s nadogradnjom? Koji vam je najdraži?

XOXO,

d.





Primjedbe

Popularni postovi