Nothing compares... nothing compares to you

Konačno mi je u ruke došao lak koji mi je tiha patnja od početka moje lakoholičarske ovisnosti.
Par godina sam pokušavala naći mu dupe jer nisam kupovala preko interneta, a nije bio dostupan kod nas, ali sad mi je jasno - nothing compares...
Radi se o jednom, jedinom, neponovljivom i jedinstvenom, China Glaze Ruby Pumps! I da, sada mi je jasno da je Catriceov Marilyn and Me samo blijeda kopija jednog jedinog. Radi se o ultimate božićnom laku, a kako do Božića imamo još skoro tri mjeseca jahanja, odlučila sam ga prvo isprobati kao gradient.
Da, dobro ste čuli, vidjet ćete moj prvi prvcijati gradient! Osjećam se tako divlje i avanturistički, možda čak i water marble isprobam jednom! xD (I odajem tajnu: puno manji svinjac se napravi ako se umjesto klasične spužvice koriste spužvasti aplikatori za sjenilo. Lakše ih je kontrolirati, precizniji su, manje bude za čišćenje.

Sunce:


Sjena:




Sviđa li vam se Ruby Pumps? Kako vi radite gradient?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi