Shakespeare nails

Doslovno. Sutra je dan učitelja, pa sam ga odlučila primjereno obilježiti jednom shakespeareijanskom (erm, mislim da ipak biram reći šekspirijanskom, bilo to pravilno ili ne) manikurom. Zašto Shakespeare? Jer je tekst na pločici koju sam koristila za "pismene nokte" početak Romea i Julije: "Two households alike in dignity, in fair Verona where we lay our scene".

Lakovi kojima sam se igrala su OPI Every month is Oktoberfest (manikura prigodna na više razina, što reći ;) ) i, kao pečat, OPI L.A.M.B.

Rezultat? Oktoberfest je noćna mora za uhvatiti realno, nisam sigurna da je ikome osim Scrangie i Malom prasetu to uspjelo... Ali mani mi se sviđa.
Sada vas idem spammati slikama, jer mi se čini da je na svakoj od njih boja mrvicu drugačije ispala, i ne mogu se odlučiti koju postaviti, pa ću ih u Pokemom stilu postaviti sve :)










Eto, toliko od mene. Imate li vi najdraži jesenski lak?

sretan Dan učitelja svima koji se tako osjećaju!

XOXO
d.

Primjedbe

Popularni postovi