There be dragons!

Ne, nema veze s filmom (nisam ga čak ni gledala). Ustvari nema veze ni sa zmajevima, osim utoliko što me uzorak koji sam pečatirala neodoljivo podsjeća na stilizirane, heraldičke zmajeve.
Nisam imala pretjerano inspiracije, pa sam na Essie In Stitches bacila Born Pretty uzorak sa četvrtaste pločice OPI L.A.M.B. lakom. (Eh, da, L.A.M.B., janješce moje milo, mi je pri kraju, pa sam impulzivno u Mülleru kupila full size po full cijeni :sramise: - nemam više strpljenja čekati neko sniženje dekorative, naručivati s ebaya po ovom tečaju dolara mi je svega nekoliko kuna jeftinije, radi se o limited edition laku, i stajao je zadnji na polici. A volim ga na sitne kapljice, najljepša i najpigmentiranija zlatna boja na svijetu! I za lakirati, i za nail art, i za pečatiranje.)





Eto, toliko od mene. Liči li vama ovaj uzorak na zmajeve? Bar malo? :)

XOXO,

d.




Primjedbe

Popularni postovi