Ni hao :D

To, navodno, na kineskom znači bok. Nadam se. U svakom slučaju se nadam da nije psovka ;) - ako je, ispričavam se :D

Zašto kineski? Jer ima jedna manikura koja mi je jako draga, radila sam ju već više puta, a ne vjerujem da sam ju podijelila s vama.

(Mala pauza da dođete k sebi. Da, ona lakira nokte još uvijek! Samo što je lijeno prase pa ništa nije slikala kako spada skoro godinu dana.)

Uglavnom, na noktima mi se našao moj još uvijek najdraži crni lak, i još malo pečata preko toga. (E, TO nisam radila bar pola godine, iz gornjeg razloga. Jer sam lijeno prase, dakako. :D oink.)











Na noktima su Wet'n'Wild Wild Shine Black creme, pločica je MoYou London Scholar 02, pečatirano s Konadovim žutim lakom (nemam pojma kojim, bacila sam kutijice a na bočicama ne nađem oznake nijansi).
I ne, ne znam što piše na pečatu. Ako netko slučajno čita kineski i voljan je prevesti mi tekst, bit ću much obliged :D

Koji je vaš najdraži uzorak na crnoj podlozi?
Pozdrav, puse i sve ostalo,
d.

Primjedbe

Popularni postovi