Rumpled letters

Za nekoga tko ne voli Valentinovo, baš sam zagrizla za manikure ;) , a što ću kad imam cijelu MoYou Princess pločicu s tim srcastim uzorcima? :D
Danas sam se odlučila za OPI Rumple's Wiggin, lakić koji mi, po mom skromnom mišljenju, jako dobro stoji, i skroz mi evocira proljeće takav blijedo-pastelno-jorgovankast.

Dorada je išla već spomenutom MoYou London Princess 11 pločicom i bijelim Essence Stampy lakom. (Lak je inače mila majka za pečatiranje, kao i crni mu brat, a kako ih ludi Essence povlači iz asortimana, možete ih ugrabiti - tamo gdje nisu već rasprodani - po 9 kn. Ja sam si kupila rezervu, iako još nisam ni blizu kraju postojećih bočica. Nek se nađu ;) )
Uzorak je jedan od meni najmilijih: slova. Profesionalna deformacija valjda. Uglavnom, jako volim ove rukopisne uzorke na noktima, "pismene nokte", kako ih jedna forumašica zove.
Sve je završeno Golden Rose Prodigy nadlakom, koji je, kao što vidite, čudo jedno - ništa nije razmuljao, i nekako imam u planu i njega vam predstaviti jednom prilikom.
















Eto, mislim da smo s Valentinovom za sad završili. Možda ;). Vidjet ćemo još.
Imate li vi neke uzorke koje posebno volite i često posežete za njima?

Do idućeg posta,
d.




Primjedbe

Popularni postovi