Every Month is Oktoberfest

Prvi OPI lak koji sam dobila bio je Gloria Red, i tu je krenula moja ljubav prema OPIjima. Drugi lak, koji je pao kao rođendanski poklon moje najdraže sestre, samo je učvrstio tu moju ljubav.
Radi se o laku iz naslova, Every Month is Oktoberfest, laku iz prošlogodišnje njemačke kolekcije. Nisam pivopija, da putujem u Njemačku radije bih posjetila Berlin nego München, ali svejedno mi je Oktoberfest OPIjevska ljubav, i vjerojatno najdraži lak koji uopće posjedujem.
Radi se o divnom laku koji mi se do sada pokazao otprilike nemogućim za uslikati, pravi je kameleon. Baza je ljubičasta (iako ju daltonistički vidim tek kada ga skidam) a lak je pun sitnog zlatnog, crvenog i smeđeg shimmera, te mijenja boju ovisno o tome kako ga svjetlo pogađa. U sjeni djeluje obično smeđe, nekada i skroz crno, ali kada ga obasja sunce pretvara se u pravi spektakl!

Primjećujem da je dosta blogerica ovih dana imalo baš Oktoberfest na repertoaru, ali to pripisujem tome što je ovo jesensko-zimsko vrijeme savršeno za takve lakove.

I, dosta priče, slike na sunce!
Prvo jedna dosadna u sjeni:

Pa jedna osunčana:

Ali kako zapravo izgleda mogla sam uhvatiti samo s blicem:



Volite li OPI lakove? A ovakve jesenske tamne boje?
Do idućeg lakiranja, pozdrav!

Dee

Primjedbe

Popularni postovi