Originalnosti, moje ime nosiš.

Facepalm.
Opet vam predstavljam... Točkice. Facepalm.
Od devet objavljenih postova, šest je bilo s točkicama. Lagano se počinjem pitati ima li to ustvari smisla... Dizajn se ponavlja zbog kroničnog nedostatka vremena i inspiracije.
Prsti su u sve gorem stanju, kreda me uništava. Danas opet nisam mogla naći kut na kojem se ne bi vidio užas na srednjaku, ali sam bar pravo stanje prstenjaka uspjela sakriti. :(




Ono što vam u ovom postu mogu pokazati je malo promijenjeni oblik. prestala sam uzaludno forsirati squoval. Inače su mi ideal ljepote kvadratni nokti, ali moj prirodan oblik rasta je toliko nekompatibilan s kvadratom da mi, kada ih tako oblikujem, popucaju u roku od nekoliko dana. Onda sam godinama patila, i oblikovala nokte u zaobljeni kvadrat, što bliže pravom kvadratu (na moju veliku žalost, ne pretjerano blizu) ali bez pucanja. Sad mi je službeno dosta, i odlučila sam pratiti svoj prirodan oblik nokta, koji je - kako se vidi i po samom korijenu i kutikulama - ovalan.

Jesu li vam dosadile ove moje točkice? Ima li smisla objavljivati točkaste manikure samo s drugim kombinacijama boja? Ili bolje da napravim pauzu dok vam ne budem imala pokazati nešto novo?

Do idućeg lakiranja,
Dee

PS
Na ovom prolasku pistom model nosi već viđene OPI Louvre me, Louvre me not i Catrice Put lavender on agenda (ne mogu si pomoći, jednostavno mi se predobro međusobno nadopunjavaju!)

Primjedbe

Popularni postovi