Back to school

Dakle, jučer, prekjučer i danas sam čula toliko "prvi dan škole" šala da ne biste povjerovali, i kolege i učenici objavljuju na Facebooku playliste s tužaljkama i drugim prigodnim pjesmama (od "Another brick in the wall" do "I will survive")... I imala sam najbolju namjeru nalakirati nokte u neku prigodnu pogrebnu boju, ali su me u toj namjeri zeznule dvije stvari:

1. opet imam puno radno vrijeme! Jeeeej! Već to je razlog za optimizam, da ne govorim o tome kako me ugodno iznenadi kad god institucije obavljaju svoj posao i nešto ide po slovu zakona kod nas!

2. Za prvi dan škole me poštar razveselio pločicama. Stigle su mi moyoue prve MoYou pločice, i tri Konadice. O tome ću više u idućem "new in" postu (je, opet kupuje, samo kupuje, sram ju bilo! A tu netko kaže da su prosvjetari potplaćeni xD), ali previše sam nestrpljiva podijeliti rezultat igranja s pločicama s vama, pa će onda ići obrnutim redom: prvo ću vam pokazati ŠTO sam s novokupljenim stvarčicama napravila, a tek onda što sam ustvari kupila. ;)

Znači, osim što imam dva razloga za narodno veselje, nakon prvog dana škole - kompletno radnog, u drugoj smjeni :tužnoplače:, bila sam toliko umorna da nisam imala snage birati dva komplementarna laka od kojih je bar jedan dovoljno gust i pigmentiran za pečatiranje, pa sam ssamo pokupila ona dva koja su već stajala vani - OPI Knockwurst i Flamenco od prošle manikure. I raspalila po pečatiranju.

Rezultat? Jedna pjesnička, spisateljska, prava školska manikura, optimistična kao i svi sudionici obrazovnog procesa (hau jes nou! :) ali moram i malo duhovita biti ;) ).

No, dosta klepetanja, hajd'mo na slike!







Znači, veliki chef Gusteau je rekao "Anyone can cook". A ja kažem: s MoYou pločicama, anyone can stamp! 
Pečatiranje s ovim pločicama je milina, dječja igra, i apsolutno neusporedivo s paćenjem s Essence škartovima! 

Volite li pečatiranje? Koje su vam najdraži uzorci? Jeste li već isprobale MoYou pločice? 

Toliko od mene za ovaj put, 
XOXO,
d.










Primjedbe

Popularni postovi