New in

Dakle, bila sam rastrošna ovih dana, i svečano obećala pokazati vam što sam sve kupila.



Neću duljiti, počnimo s pločicama.

1. MoYou London Scholar 02 pločica




Pločice dolaze u kartonskom omotu. Kada ih izvadite iz omota, prekrivene su plavom prozirnom folijom:


A kada se folija skine izgleda ovako (zanemarite moj odraz. Nemoguće je uslikati metalnu pločicu, pokazati uzorke, a ne dobiti svoj odraz na njoj -_- ):


Poleđina:


Pločicu sam kupila u grupnoj narudžbi s MoYou London stranice, a koštala me pedeset kuna (toliko nas se skupilo da nismo imale poštarinu).

2. MoYou London Princess 11



Nju sam kupila pre-loved, ali, kako vidite, u izvrsnom stanju, preko jednog forumskog kozmetičkog oglasnika.

3. Tri Konad pločice

Također kupljene rabljene, ali mažene i pažene, s istog oglasnika.




MoYou pločice i squishy silikonski pečat s Ebaya koji sam vam pokazala u zadnjem haulu su fantastična kombinacija, sve uzorke prenosim ko od šale! S Konadicama ih još nisam isprobala (još uvijek imam back to school manikuru), planiram danas.

Ali to nije sve, narode!

4. Nubar Black polka-dot


I brzinski swatch na žličici:



Inače, Konadice i Nubar sam kupila od iste prodavačice, onog zloduha Ive koju sam već spominjala u pretprošlom postu. E, moja draga Iva je stvarno jako draga - uz kupljeno me iznenadila i malenim poklončićem!


Dva pakiranja trakica, jedna kartica naljepnica, kutijica šljokica, sušeni cvjetići i olovka za postavljanje ukrasa (zaboravila ju slikati ovdje, možete ju vidjeti gore). Nije li super? <3


Kada ću sve to stići isprobati, nemam pojma! (Ali ne brinite, saznat ćete za svako isprobavanje. :) )

Jeste li vi što kupovali u zadnje vrijeme?

Ostanite mi pozdravljeni,
XOXO
d.

Primjedbe

Popularni postovi