Coffee with Van Gogh

Danas vam predstavljam lak koji sam dobila na dar od jedne divne G. Ona ga je dobila, probala, zaključila da nije njezin đir, spakirala ga u omotnicu i dva dana kasnije je bio kod mene. A nijansa je savršena. Sama ga vjerojatno nikada ne bih kupila - jer nosim ili ružičastije nude, ili tamnije sive. Radi se o OPIju zanimljivog imena: Did You Ear about Van Gogh, iz nizozemske kolekcije.
Radi se o svijetloj sivobež nijansi fantastične konzistencije: meni je savršeno prekrio u samo jednom sloju! i creme finisha. Lak je kameleon, ako je suditi po swatchevima, i na različitim prstima izgledat će različite boje. Na mojim neutralno-do-hladnim prstima poprima divnu nijansu bijele kave, koja me nostalgično vraća u bakinu kuhinju i podsjeća na šalice tople bijele kave koju mi je pripremala prije škole, i ratova oko one kriške kruha s maslacem koju je insistirala da pojedem uz bijelu kavu... Pa sam ga onda i doradila u stilu kavice: s malo zrnja i malo pjenice.
Pečatirala sam ga Look By Bipa lakom br. 026, neobičnog imena: greysh. Taj lak je jedan od onih koje nazivam blatnjavcima: glinasto-smeđa boja, koja, stavljena u istu manikuru s Van Goghom, podsjeća pomalo na mliječnu čokoladu.





I, samo da dodam, Rumple u kombinaciji s Polka Dotom se držao peti dan jednako kao i drugi, sve mi se plakalo skidati ga dolje (i najradije ni ne bih, da nisam morala mijenjati terapiju bolesnicima...)
Volite li vi greige nijanse? Koje su vam najdraže?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi