Alkohol škodi, znamo, o znamo...

... znamo da alkohol škodi, al' margaritu od jagode dajte mi amo jer utjehe nema u vodi. ;)

Evo i manikure s nedavno kupljenim OPI Strawberry margarita.

Lak je izvorno dio meksičke kolekcije iz 2006. Radi se o divnoj, toploj ružičastoj boji. Sam lak me ustvari malo zbunio, jer sam zbog nekih detalja posumnjala u njegovu autentičnost, ali OPI-ekspertice su me uvjerile da paničarim bezveze.
Iako, ostaje činjenica da je jedini lak u zadnjih godinu dana koji mi je odreagirao s terapijskim lakom koji moram koristiti na nekim noktima i na njima promijenio boju. Zadržavam pravo da ostanem pomalo zbunjena. :)
Maže se lijepo, prvi sloj je pomalo tanak, drugi sloj lijepo ujednači nanos i pojača boju.

Uglavnom, evo manikure: Strawberry s točkicama na dva prsta rađenima OPI My very first knockwurst i Essence točkalicom.






Samo da znate, u pripremi je još jedan mini haul. (Uzmite mi novčanik i vežite ruke na leđima! )
Volite li točkaste uzorke? Koje su vam najdraže ljetne boje?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi