OPI Gwen Stefani - Rock starlets

I tako, pukla ja do daske, i odlučila početi kupovati lakove s Ebaya. Još se kontroliram. Za sada.
Prvo su pali OPI Gwenići. Gledam tu Gwen Stefani kolekciju već jako dugo, a onda sam odlučila naručiti si mini komplet Rock starlets, sa četiri malena lakića.
Lakovi u kompletu su ružičasti Hey baby, tamnocrvenosmeđi I sing in color, zlatni suede Love.Angel.Music.Baby i crni suede 4 in the morning.


Ukratko, ako imate OPI Pink flamenco, Hey baby vam ne treba. Razlika je minimalna, a Flamenco je puno maziviji i ima bolju pokrivnost, a čini mi se i trajnost. (Flamenco mi je antologijski i anegdotalni lak. Prvi lak koji sam skidala s noktiju, ne zato što se oštetio ili iskrzao, nego zato što ga nakon SEDAM DANA nisam više mogla gledati, a on je izgledao netaknuto, da mi ga je sve žao bilo skidati :) ) Također, ako imate Maybelline Colorama Ultra violet, možete preskočiti Hey baby, boja je vrlo, vrlo slična.

4 in the morning me malo razočarao. Prema swatchevima stranih blogerica, očekivala sam malo više tog suede shimmera u njemu, a dobila sam lak više gumastog (rubber) finisha. Drago mi je da sam ga naručila mini a ne full size, no, opet, pjesmu po kojoj je dobio ime jako volim, i divno se kombinira u nail artu s ružičastim, pa mi je zbog toga drago da ga ipak imam. (Je, šašava sam, znam. ;) )

Evo i jedna manikurica s ta dva laka i malo ljepljive trake - Gwenina manikura s kojom reklamira kolekciju. Moglo je i bolje, ali ono... nisam ju radila u 4 in the morning, nego u 2 in the morning, pa mi se može malo progledati kroz prste :)



I L.A.M.B, za koji mi kristalna kugla kaže da ću ga sigurno kupiti full size. (I naručiti jedan mami, za imendan, Božić, Svetog Nikolu, ili neku drugu prigodu, jer već gleda kako mi maznuti ovaj maleni. ;) )
L.A.M.B je zlatni lak suede finisha, i nešto apsolutno predivno. Umjesto da vam išta objašnjavam, stavit ću slike manikure. (Akcent, odnosno full house, jer i palac je druge boje, rađen je BeautyUK DenimFX Black denim lakom.)




Samo bih još dodala da mu trajnost, s obzirom na to da je mat/suede finiša, nije jača strana. već drugi dan se nazire lagani tipwear i treba doraditi vrhove. to se može izbjeći dodavanjem mat nadlaka koji mu ustvari gotovo ni ne promijeni finish, ili tzv. sendvičiranjem manikure: dva sloja L.A.M.B., pa sloj nadlaka, pa na to još jedan sloj L.A.M.B., i na taj način se dobije solidna 4 dana bez jakog tipweara.

I sing in color sam samo swatchala na selotejp. Prvi dojam mi je da je jako sličan Borujois So laque Dangereusement rouge, koji imam iz sentimentalnih razloga, budući da se potpuno zgusnuo kao i svi drugi lakovi iz te linije, i ne da se ničim razrijediti. Iako ne dijelim nijanse po godišnjim dobima, ovaj mi je tako potpuno jesenski da će se strpiti koji mjesec u kutiji.

Kako se vama sviđaju Gwenići? Imate li ih? Želite li koji?
XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi