Nikad od mene poštene blogerice...

... ali bože moj, nije razlog da trajno odustanem od neuspješnih pokušaja, ne? :)
Ima li smisla da objašnjavam slučajnim prolaznicima kako mi se zaredalo par neuspjelih manikura, malo dermatitisa na prstima koji nije bio fotogeničan, pa malo ludo razdoblje u životu, a onda sam nekako spontano potisnula ideju bloga...
U međuvremenu sam nabavila mobitel s boljom kamerom (jeeeeej! *plešesretniples*), nekoliko novih lakova (Ma nemoj reći?!), i imala par uspjelih manikura, pa ću vas malo zaspamati njima u postu ili dva. Bez nekog osobitog kronološkog reda, samo po jedna slikica od svake jer nisu slikane za potrebe bloga iz sto kutova i perspektiva, nego samo za dijeljenje na forumu.

Bila je jedna pjegava hijena (s razmuljanim malim prstom), OPI Louvre me i Catrice Lavender:


Bio je i Golden Rose hrapavac, jedan crveni i jedan ljubičasti




Ružičasti Rimmel (za ovaj mi je pola forumašica reklo da je divan i elegantan... a druga polovina da je babast. :) )


Dvije manikure sa sličnom idejom ali različitih boja, ljubičasta (OPI Louvre me, Catrice Lavender - moji već znani signature lakovi, i neki S-he cirkončići za nokte)  i pastelno-bijela (Maybelline Colorama su oba, isti cirkončići):



Prekrasni ledenoplavi Golden Rose pjeskavac:


Još jedna pjegavica, ovaj puta nude-crvena i malo zamuljana *sramise* (OPI Gloria red i OPI Tickle my France-y)


Funky french (OPI Tickle i Maybelline Colorama) - ovo je već, sigurna sam, stari mobitel.


Da, ovdje možete vidjeti da sam početkom mjeseca kupila na akciji u Bipi OPI Tickle my France-y i onda se toliko oduševila njime da sam ga nemilice zlostavljala u doslovno SVAKOJ manikuri.




I zadnja, točkasti (tko bi rekao!) akcent (tko bi rekao!) s ljubičastom (tko bi rekao! Znam, znam, nisam baš inventivna i ponavljam se) i ružičastom. U igri su OPI Vant to bite my neck (rođendanski poklon) i OPI Pink flamenco. I da, dobro ste primijetili, nemam puno OPI lakova ali ih nemilice trošim jer su mi - bar ovi koje imam - u puno stvari superiorniji nekim drugima koje imam, lakše se i ljepše mažu, trajni su na noktima, i tako dalje i tako bliže. A i malo sam snob pa mi je baš užitak izvaditi te svoje bucmaste OPI bočice i trackati nokte njima xD.



Ovo bi bio prvi spammerski set, od početka ožujka do kraja svibnja. nakon toga sam upala u ljubičastu fazu, koju ćete vidjeti u idućem postu. Za koji će mi, nadajmo se, trebati manje od 8 mjeseci ;)
XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi