New in: Gabrini

Šetam ja tako trgovačkim centrom, gledajući svoja posla, kad me napadne banda lakova... ;)
Dobro, nije bilo baš tako, napala me akcija. Tri laka za 24 kn. A hvali dosta cura te Gabrini lakove, mazivi, lijepe boje, izdržljivi... Kakva bih ja lakoholičarka bila da nisam tri komada povela doma?

Znači, ova tri su pošla praviti mi društvo u kišnim danima:


Gabrini 3D 49, 17 i Summer Edition Multivitamin M110.

Prvo što vam mogu reći o ovim lakovima je da smrrrrrrdeeeeeeee! Ne baš ko kuga, ali kao kugina nešto mlađa ali ne puno čistija sestra. Neki ih uspoređuju s Momentom. Ma nije Moment ovome smradu ni sluga, ovo štipa za oči! Gore od Gabrinija su mi smrdile samo neke zvjezdaste šljokice iz kineske trgovine, te su bile tako strašne da sam ih mogla lakirati samo pored otvorenog prozora. Gabrini ipak mogu u zatvorenom, iako ne preporučam.

Mazivost im je solidna. Roza i ljubičasti trebaju dva sloja za puno prekrivanje, žuti prekriva ustvari iznenađujuće dobro za žuću, ali tek s tri sloja pokazuje koliko je boja ustvari vesela.





3D lakovi imaju pljosnatu četkicu koja se da lijepo kontrolirati i omogućava ravnomjerno lakiranje u 2-3 poteza.


Summer edition ima tanku četkicu koja ne omogućava toliko ravnomjerno nanošenje, potrebno je par poteza više da bi se nokat lijepo nalakirao. 


I žličasti swatchevi. Moram se pohvaliti, oblačan dan i malo igranja ekspozicijom su mi omogućili da realno uhvatim čak i ljubičastu, koja mi je poslovično strašno teška za uhvatiti. 


Jeste li već isprobale Gabrini lakove? Na ljestvici od 1 do 10, koliko vam smrde? 

XOXO,
d.




Primjedbe

Popularni postovi